Romanul care vrea sa revolutioneze modul in care cumperi online
"Nu este mare in comparatie cu piata de e-commerce din Romania, care se ridica la cateva sute de milioane de euro, dar inca se pot misca mult lucrurile, iar anul acesta vrem sa il incheiem ruland un milion de euro in comenzi. De ce ar trece un magazin online la e-fulfillment Este mai ieftin decat in regim propriu, exista o flexibilitate mai mare, putand dubla sau tripla comenzile de la o zi la alta fara a avea probleme operationale si este mai rapid de implementat pentru un startup de e-commerce decat angajarea de oameni, inchirierea de spatiu si dezvoltarea de software.
In Statele Unite ale Americii, domeniul in care compania Frisbo vrea sa activeze este de 40%. "Ne asteptam sa intre tot mai multe magazine in acest regim si sa vedem o crestere accelerata si putem vorbi de cifre mari, deoarece este o piata care porneste de la zero.
De Bogdan Colceriu am auzit anul trecut de la Sergiu Biris, cand discutam despre inceputurile Trilulilu. Bogdan Colceriu s-a ocupat de branding pentru acea platforma, "YouTube de Romania", iar acum incearca o noua piata cu Frisbo, serviciu de e-fulfillment. Asta inseamna ca proprietarul magazinului online se concentreaza pe constructia platformei, alegerea furnizorilor, alcatuirea preturilor, promotiile si marketarea magazinului sau in timp ce externalizeaza depozitarea, procesarea, asamblarea si livrarea comenzilor", explica insusi Colceriu pe blogul sau. Apoi, potentialul e imens, dar nu de la inceput. "In Romania probabil ca lucrurile nu vor arata la fel de optimist ca in aceste doua tari (n.r. - Franta si SUA), nu ne asteptam ca in urmatorii doi ani sa ajungem la 30%, dar cu siguranta ne asteptam sa vina o crestere", spune Bogdan Colceriu. Lumea incepe acum sa inteleaga ce este acest sistem de e-fulfillment, de ce este mai ieftin asa decat in regim propriu sau de ce nu este o problema ca nu isi vad marfa direct", completeaza el. De asemenea, poate fi un avantaj si pentru curieri, se poate negocia altfel pretul din moment ce produsele mai multor magazine sunt intr-un singur loc. Diferentele pietei de comert electronic in Romania
Exista o diferenta reala de logistica intre Bucuresti si restul tarii, dupa cum au explicat Bogdan Colceriu si Tudor Benga, director executiv Okian (primul client Frisbo). Apoi, mai exista probleme aproape de granita tarii, unde orele de ridicare sunt mai mici. Pana acum, din februarie 2014, Frisbo a rulat comenzi de 500.000 de euro. "Nu este mare in comparatie cu piata de e-commerce din Romania, care se ridica la cateva... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro