Romanul care cauta Dacii-epava si le transforma in automobile de colectie: "Poate n-am avut jucarii cand eram mic"

Romanul care cauta Dacii-epava si le transforma in automobile de colectie:

Trei decenii de pasiune In urma cu 33 de ani, pe cand era doar un tanar pasionat de masini, a participat la prima competitie din viata sa, care urma sa deschida un sir lung de concursuri cu care astazi se mandreste. FOTO Arhiva personala "Era prima oara cand vedeam cum se alearga cu masini istorice (pentru ca o masina sa fie considerata istorica trebuie ca fabricarea ei sa se fi incheiat in urma cu cel putin 35 de ani - n.r.) si am zis neaparat ca ma duc si o tai pe aia pe care o aveam acasa, s-o fac si eu de curse", isi aminteste Mihai Bercioiu.

acum 58 luni (8 Sep 2015)

Bucuresteanul Mihai Bercioiu spune ca de cand se stie a fost pasionat de masini.

Trei decenii de pasiune

In urma cu 33 de ani, pe cand era doar un tanar pasionat de masini, a participat la prima competitie din viata sa, care urma sa deschida un sir lung de concursuri cu care astazi se mandreste. Fara sa stea prea mult pe ganduri, tanarul a luat masina familiei si a participat cu ea la un raliu organizat la Brasov, acolo unde a ajuns pe podium. "Dupa aceea am intrat la facultate, dar m-am lasat destul de repede pentru ca aveam in cap un singur lucru: masini", spune bucuresteanul.

FOTO Arhiva personala

Nu avea bani sa se intretina, asa ca s-a angajat la Intreprinderea Desfacere Materiale Sportive, locul pe unde treceau multi dintre cei care voiau sa-si cumpere o Dacie nou-nouta. Pe vremea aceea, sa iti cumperi o masina era o adevarata aventura: dupa o lunga asteptare venea si autoturismul mult dorit, insa te loveai de o alta problema: nu prea se gasea benzina.

Mihai Bercioiu, alaturi de Dacia 1100 restaurata FOTO Eduard Enea

Ani de-a randul a participat la raliuri organizate prin toata tara, iar in 2004 a decis sa se opreasca.

Intreceri cu masini istorice

Adevarata pasiune pentru Dacii 1100 reabilitate a inceput, de fapt, in 2009, atunci cand in Sinaia a avut loc un campionat la care au participat doar cei care se intreceau cu masini istorice.

FOTO Arhiva personala

"Era prima oara cand vedeam cum se alearga cu masini istorice (pentru ca o masina sa fie considerata istorica trebuie ca fabricarea ei sa se fi incheiat in urma cu cel putin 35 de ani - n.r.) si am zis neaparat ca ma duc si o tai pe aia pe care o aveam acasa, s-o fac si eu de curse", isi aminteste Mihai Bercioiu. A cumparat sase masini si, in peste un an de munca, a reusit sa isi faca ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro