Romanii ar putea merge in vacanta cu masina in tren

Romanii ar putea merge in vacanta cu masina in tren

CFR Calatori se gandeste la o solutie pentru romanii care nu vor sa conduca foarte multe ore spre destinatia de vacanta, dar care au nevoie odata ajunsi acolo de autoturism pentru micile excursii: introducerea vagoanelor pentru masini. O calatorie cu trenul pana la Salonic dureaza mai bine de 17 ore la dus si 23 de ore la intors, iar pretul biletului costa intre 90 si 120 de euro de persoana, in functie de optiunea aleasa (vagon de dormit, cuseta sau clasa a II-a).

acum 43 luni (26 Jan 2017)

CFR Calatori se gandeste la o solutie pentru romanii care nu vor sa conduca foarte multe ore spre destinatia de vacanta, dar care au nevoie odata ajunsi acolo de autoturism pentru micile excursii: introducerea vagoanelor pentru masini. "Am putea sa ne pregatim pentru un astfel de test-pilot pentru sezonul care incepe la 1 iunie, spre Salonic. r.) pe care le avem in dotare ar trebui sa fie revizuite, sa fie supuse unor reparatii mai ample si, in acelasi timp, sa facem un studiu de marketing si, respectiv o promovare pentru acest tip de serviciu oferit in plus, astfel incat oamenii sa capete o obisnuinta, dupa modele europene", a declarat Iosif Szentes, intr-un interviu pentru Agerpres. Directorul CFR Marfa nu a precizat care ar putea fi costul unei astfel de calatorii, cu masina in tren, dar se va achita un tarif pentru transportul masinii in vagonul special dotat si cate un bilet pentru fiecare pasager care va ocupa cate un loc in vagonul destinat calatorilor. O calatorie cu trenul pana la Salonic dureaza mai bine de 17 ore la dus si 23 de ore la intors, iar pretul biletului costa intre 90 si 120 de euro de persoana, in functie de optiunea aleasa (vagon de dormit, cuseta sau clasa a II-a). Cu autoturismul, calatoria dureaza aproximativ 11 ore, iar cheltuielile aferente carburantilor sunt de aproximativ 90 de euro pentru doua persoane sau de 45 de euro pentru patru persoane. "Daca ajungem la o intelegere si cu partea externa si, la Bucuresti, in Gara de Nord, sa avem o rampa mobila pentru a urca autoturismele in vagonul specializat, am putea sa mai castigam clienti, pentru ca, transportandu-le cu trenul masinile pana la destinatie, acolo se creeaza posibilitatea unei mobilitati mai mari. Chiar daca timpul pentru a ajunge la destinatie este mai lung cu trenul, cel putin se calatoreste in confort, nu mai sunt expusi la anumite pericole pe parcursul calatoriei. La un moment dat, se discuta de introducerea unor astfel de trenuri si pe Valea Prahovei, pentru a se evita tr... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro