"Romania noului val". Viziunile despre viitor a 77 de tineri de succes, lideri emergenti din Generatia Y

Avem semne ca destule minti tinere se trezesc iar cei care contribuie la cartea de fata sunt dintre acestea, academician Solomon Marcus Volumul cuprinde 591 de pagini si are la baza conceptul de crowdsourcing, atat in ceea ce priveste elaborarea sa, cat si politica de marketing.

acum 112 luni (9 Feb 2015)

Proiectul colaborativ este o premiera in Romania atat din perspectiva celor care au semnat articole in carte, dar si a tematicilor abordate. Este un alt tip de abordare, dat fiind faptul ca sunt transpuse si analizate ideile unor tineri cu studii in strainatate, reintorsi acasa si pregatiti pentru a promova idei benefice pentru progresul societatii romanesti.

"Este necesar ca varfuri ale noilor elite sa isi dea mainile avand constiinta generatiei Y, sa faca aliante strategice cu toti cei interesati de schimbare pozitiva, academician Daniel Daianu

"Romania noului val", care urmeaza a fi lansat sub egida Foreign Policy, este impartit in patru capitole: "Industriile creative.

Printre temele anordate regasim: democratizarea cunoasterii, inovatia in domeniul energiei, guvernanta digitala si creativitatea, noi directii in cultura, educatia alternativa si transformarea educatiei prin design, arhitectura deschisa, noua cinematografie, exoeconomia, urbanismul participativ, leadershipul feminin, minoritati si retele, guvernanta corporativa, tehnologiile disruptive, open data si e-government, agricultura reinventata, revolutia robotilor industriali, monedele digitale, explorarea si colonizarea spatiului, comunitatile vulnerabile, gandirea divergenta, etc.

Prefata lucrarii este semnata de academicianul Solomon Marcus, coordonarea tehnica este asigurata de Marius Stoian si Bogdan Gavrila, iar postfata semnata de academicianul Daniel Daianu.

Avem semne ca destule minti tinere se trezesc iar cei care contribuie la cartea de fata sunt dintre acestea, academician Solomon Marcus

Volumul cuprinde 591 de pagini si are la baza conceptul de crowdsourcing, atat in ceea ce priveste elaborarea sa, cat si politica de marketing. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro