Revelionul lui Dan Negru, audienta de sase ori mai mare decat Pro TV: cea mai mare victorie din ultimii ani a Antenei 1 in fata rivalului

Revelionul lui Dan Negru, audienta de sase ori mai mare decat Pro TV: cea mai mare victorie din ultimii ani a Antenei 1 in fata rivalului

In intervalul 22:00-2:00, Pro TV s-a situat pe locul patru in topul audientelor la nivel national si la orase, fiind depasit si de Kanal D, care a difuzat o editie speciala a emisiunii "WOWBiz", si de TVR 1, care a pregatit un program prezentat de Iuliana Tudor, scrie Paginademedia.ro. Podiumul a fost completat de Kanal D (361.000 de telespectatori) si de TVR 1 (316.000 de telespectatori), in timp ce Pro TV a fost tot pe locul patru, cu o medie de 302.000 de privitori, de sase ori sub Antena 1.

acum 62 luni (1 Jan 2015)

In intervalul 22:00-2:00, Pro TV s-a situat pe locul patru in topul audientelor la nivel national si la orase, fiind depasit si de Kanal D, care a difuzat o editie speciala a emisiunii "WOWBiz", si de TVR 1, care a pregatit un program prezentat de Iuliana Tudor, scrie Paginademedia.ro. "2015, Revelionul starurilor", cel de-al 15-lea program prezentat de Dan Negru la Antena 1 in noaptea dintre ani, a stabilit si un nou record de audienta la nivelul publicului comercial din mediu urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani si la nivelul publicului din mediul urban. La nivel national, "Revelionul starurilor" a avut o medie de 3,2 milioane de telespectatori pe minut, cu o cota de piata de 31,4%, ceea ce inseamna ca o treime dintre romanii care aveau televizoarele deschise se uitau la Revelionul lui Dan Negru, scrie Paginademedia.ro. Pe locul secund s-a plasat Kanal D, emisiunea "WOWBiz" fiind privita de 817.000 de romani pe minut, iar podiumul a fost completat de TVR 1, cu 741.000 de telespectatori, potrivit cifrelor publicate de Paginademedia.ro. In minutul de aur, inregistrat la 23:08, peste 4.500.000 de romani urmareau Antena 1, care obtinea astfel 24,6 puncte de rating si 42,1 procente din cota de piata. Podiumul a fost completat de Kanal D (361.000 de telespectatori) si de TVR 1 (316.000 de telespectatori), in timp ce Pro TV a fost tot pe locul patru, cu o medie de 302.000 de privitori, de sase ori sub Antena 1. Clasamentul audientelor s-a schimbat, insa, pe targetul comercial, Pro TV reusind sa urce pe locul secund, cu aproape 200.000 de telespectatori, de patru ori mai putini decat Antena 1, cu 847.000 de privitori, mai noteaza Paginademedia.ro. Cifrele inregistrate de Antena 1 in noaptea dintre ani reprezinta una dintre cele mai mari victorii din ultimii ani in fata principalului rival, Pro TV, avand in vedere ca in 2014, postul din Pache Protopopescu a reusit sa depaseasca in audiente cele mai importante emisiuni difuzate de Antena 1, inclusiv marea finala a... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro