Reprezentantul Suediei la Eurovision 2017 il critica pe Sobral dupa declaratiile acuzatoare de dupa victorie

Criticile la adresa castigatorului continua Mai multe voci sustin ca un rol important in victoria portughezului Salvador Sobral l-au jucat si zvonurile privind starea precara de sanatate a acestuia, care, sustin unii, a impresionat publicul si juriile si i-au motivat sa-l voteze. Presa din Germania a scris ca artistul in varsta de 27 de ani ar avea nevoie de un transplant de inima si ca acesta a fost si principalul motiv pentru care nu a putut veni la Kiev pentru repetitiile tehnice.

acum 64 luni (17 May 2017)

Criticile la adresa castigatorului continua

Mai multe voci sustin ca un rol important in victoria portughezului Salvador Sobral l-au jucat si zvonurile privind starea precara de sanatate a acestuia, care, sustin unii, a impresionat publicul si juriile si i-au motivat sa-l voteze. Presa din Germania a scris ca artistul in varsta de 27 de ani ar avea nevoie de un transplant de inima si ca acesta a fost si principalul motiv pentru care nu a putut veni la Kiev pentru repetitiile tehnice.

Reprezentantul Suediei l-a pus pe portughez la zid

Mai mult, Robin Bengtsson, reprezentantul Suediei la Eurovision, l-a criticat pe portughez dupa ce acesta din urma a declarat ca "traim intr-o lume a muzicii de unica folosinta, o muzica de tip fast food, fara substanta". "Muzica nu inseamna artificii, muzica inseamna sentiment, asa ca haideti sa facem muzica, haideti sa readucem muzica adevarata in lumina reflectoarelor, pentru ca asta este tot ce conteaza", a mai zis el.

De altfel, la conferinta de presa sustinuta dupa finala, castigatorul Eurovision 2017 a insistat asupra faptului ca isi doreste sa existe mai multa muzica de calitate: "Nu am scris niciodata o piesa pentru a fi difuzata la posturile de radio. Dupa acest festival si dupa ce am cantat aceasta piesa minunata, cred ca oamenii au ajuns sa ma cunoasca mai bine si pentru acest lucru sunt fericit. Daca voi reusi sa schimb ceva in muzica pop din lume, pentru ca oamenii asculta doar piesele care sunt difuzate de radiouri, voi fi mai mult decat fericit." Muzica pop poate sa fie cel mai bun lucru din lume, la momentul si la timpul potrivite, la fel ca un cantec frumos ca al tau.

Salvador Sobral a reusit sa impresioneze atat publicul, cat si juriile de specialitate cu interpretarea in limba natala a baladei jazz "Amar Pelos Dois". Cantaretul in varsta de 27 de ani a fost desemnat castigatorul Eurovision 2017 cu un total de 758 de puncte. Por... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro