Reguli nescrise de conduita de care trebuie sa tinem cont atunci cand ne aflam intr-un restaurant

Reguli nescrise de conduita de care trebuie sa tinem cont atunci cand ne aflam intr-un restaurant

Rezultatul este o serie de sfaturi pentru oaspetii restaurantelor, care evidentiaza regulile de conduita pe care acestia ar trebui sa le aiba in vedere atunci cand merg la restaurant: Fii atent cu chelnerul tau "Incearca sa nu fii prea prins in conversatii cu cei care te insotesc. Nimic nu este mai rau decat momentul acela in care vrei sa iei comanda, dar nu vrei sa intrerupi conversatia de la o masa", ne sfatuieste Jeff Strine, director de resurse umane si training in cadrul francizei de restaurante a chefului britanic Jamie Leeds.

acum 50 luni (6 Apr 2016)

Publicatia britanica "The Independent" a intervievat mai multi membri de personal veterni de la mai multe restaurate americane pentru a descoperi ce anume ii deranjeaza pe acestia in legatura cu comportamentul clientilor. Rezultatul este o serie de sfaturi pentru oaspetii restaurantelor, care evidentiaza regulile de conduita pe care acestia ar trebui sa le aiba in vedere atunci cand merg la restaurant: Fii atent cu chelnerul tau "Incearca sa nu fii prea prins in conversatii cu cei care te insotesc. Nimic nu este mai rau decat momentul acela in care vrei sa iei comanda, dar nu vrei sa intrerupi conversatia de la o masa", ne sfatuieste Jeff Strine, director de resurse umane si training in cadrul francizei de restaurante a chefului britanic Jamie Leeds. Un al lucru important, potrivit lui Strine, este sa nu curatam singuri farfuriile si sa nu i le punem chelnerului in mana, ci sa il lasam sa stranga singur masa. Tine cont de cei din jurul tau "Mi se pare incredibil ca electronicele inca isi fac loc in restaurante", spune Joseph Cicerone directorul general al restaurantului Blue Duck Tavern, din Statele Unite. Foloseste-ti telefonul cat de putin poti, intr-o maniera care nu face zgomot", spune Cicerone, adaugand ca manifestarile publice de afectiune sunt la fel de nepotrivite. Nu este in regula nici ca oaspetii sa fie intimi, nu este o priveliste buna intr-un restaurant, mai ales in unul in care oamenii vin cu familiile", a completat acesta. Restaurantul Pizzeria Paradiso a gazduit, la un moment dat, o petrecere privata, oaspetii cerand ca toate alunele sa fie scoase din cladire la momentul petrecerii. Noi suntem preocupati de ospitalitate, vrem sa va simtiti cat mai bine", a declarat Ruth Gresser. Daca nu iti convine ceva, spune pe loc, dar fa-o politicos "Chelnerul tau, ceilalti membri ai personalului si echipa de management, cu totii isi doresc sa aiba grija de oaspeti. Directorul unui restaurant prefera, cu siguranta, sa ii vorbesti in persoana, la restaurant, in lo... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro