Reactia lui George Calin, noul director interimar al Operei Nationale, la acuzatiile dirijorului Tiberiu Soare

Reactia lui George Calin, noul director interimar al Operei Nationale, la acuzatiile dirijorului Tiberiu Soare

Noaptea s-a dovedit un sfetnic bun pentru George Calin, care, in cursul noptii de miercuri spre joi, a remis presei o scrisoare deschisa in care raspunde punctual acuzatiilor facute in cursul zilei de ieri de angajatii stransi in sala Operei, alaturi de fostul director ad interim, dirijorul Tiberiu Soare, dar si de celalalt director numit in doar doua saptamani de Vlad Alexandrescu, dirijorul Vlad Conta. Apoi, se evidentiaza ca fiind complet nefiresc faptul ca domnul Johan Kobborg, a carui valoare artistica si ale carui performante in fruntea Baletului Operei Nationale Bucuresti nu sunt contestate nici macar de catre domnii Conta si Soare, a avut un contract de colaborare si anumite conditii de imagine garantate, agreate inca de la inceputul anului 2014, pe care le putem analiza acum, doi ani mai tarziu, ca fiind cel putin oportune.

acum 58 luni (21 Apr 2016)

Noaptea s-a dovedit un sfetnic bun pentru George Calin, care, in cursul noptii de miercuri spre joi, a remis presei o scrisoare deschisa in care raspunde punctual acuzatiilor facute in cursul zilei de ieri de angajatii stransi in sala Operei, alaturi de fostul director ad interim, dirijorul Tiberiu Soare, dar si de celalalt director numit in doar doua saptamani de Vlad Alexandrescu, dirijorul Vlad Conta.

Redam integral, in continuare, punctul de vedere al noului director general al Operei, George Calin:

"Ma vad din pacate nevoit sa construiesc un raspuns in ce ma priveste in jurul multiplelor acuzatii ale domnului Tiberiu Soare si a celor care s-au agatat de dumnealui, care se exprima de asemenea ca reprezentanti ai domnului Vladimir Conta, desi mi-as fi dorit ca discretia intru munca si orientarea catre sustinerea performantei in domeniul operei, baletului, operetei si musicalului sa fie pe buzele tuturor in aceste momente cruciale pentru Opera Nationala Bucuresti. Desi toate rapoartele Curtii de Conturi din ultima decada au avut ceva de reprosat managemenului, nu ma numar printre managerii carora Curtea de Conturi le-a putut reprosa nereguli.

Apoi, se evidentiaza ca fiind complet nefiresc faptul ca domnul Johan Kobborg, a carui valoare artistica si ale carui performante in fruntea Baletului Operei Nationale Bucuresti nu sunt contestate nici macar de catre domnii Conta si Soare, a avut un contract de colaborare si anumite conditii de imagine garantate, agreate inca de la inceputul anului 2014, pe care le putem analiza acum, doi ani mai tarziu, ca fiind cel putin oportune. Astfel, pentru aceia care se intreaba daca remuneratia domnului Kobborg a fost acoperita de incasari, mentionez ca aceasta a fost si conditia, si anume plata dumnealui din venituri proprii, nu din subventia din care sunt acoperite salariile angajatilor si colaboratorilor institutiei, necontestate de nimeni din punctul d... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro