Ratajkowski critica revista care i-a retusat fotografia de coperta: "Sunt dezamagita sa-mi vad buzele si sanii micsorati"

Ratajkowski critica revista care i-a retusat fotografia de coperta:

Modelul Emily Ratajkowski (26 de ani) critica revista Madame Figaro pentru ca i-a retusat imaginea de pe coperta, micsorandu-i atat sanii, cat si buzele, si a postat fotografiile originale pe contul ei de Instagram, pentru a arata diferentele, scrie Huffingtonpost.

acum 34 luni (19 Sep 2017)

Modelul Emily Ratajkowski (26 de ani) critica revista Madame Figaro pentru ca i-a retusat imaginea de pe coperta, micsorandu-i atat sanii, cat si buzele, si a postat fotografiile originale pe contul ei de Instagram, pentru a arata diferentele, scrie Huffingtonpost. Actrita se declara extrem de dezamagita de acest fapt. Sper ca industria modei va invata in sfarsit sa nu mai ascunda lucrurile care ne fac diferiti si sa inceapa sa celebreze individualitatea, in schimb", a scris modelul pe contul de Instagram. Emily Ratajkowski, inainte de modificarile in Photoshop (stanga) si dupa, pe coperta revistei Madame Figaro (dreapta) FOTO Instagram Emily Ratajkowski In ultimii ani, mai multe celebritati si modele au devenit extrem de vocale in legatura cu retusarile frecvente si cantitative ale fotografiilor folosite in revistele de moda. In anul 2013, actrita Jennifer Lawrence (27 de ani) afirma despre fotografiile pentru reclamele Dior: "Nu ma recunosc deloc...bineinteles ca e Photoshop, oamenii nu arata in felul acesta", declara actrita.

Jennifer Lawrence in pictorialele Dior (2013)

Doi ani mai tarziu, actrita si cantareata americana Zendaya (21 de ani) a criticat o revista de moda pentru ca i-a retusat trupul, desi avea doar 19 ani. Aceste caracteristici sunt cele care fac femeile sa fie constiente de sine, de trupul lor, iar aceste retusari in photoshop nu fac altceva decat sa creeze idealuri false de frumusete. Oricine ma cunoaste stie ca militez pentru onestitate si iubire de sine" scria Zendaya pe contul de Instagram. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro