Publicis, despre campania amendata pentru "continut misogin": Mesajul a fost de a transforma centurile de siguranta in trend

Cu titlul "Purtatul centurii de siguranta nu ar trebui sa ofenseze pe nimeni", Publicis arata cum campania s-a concetrat pe targetul reprezentat de femei si cu mesajul transmis a fost acela de a transforma centura de siguranta intr-un trend si intr-un accesoriu "??cool". hashtag-ul care incurajeaza soferitele sa isi faca selfie-uri in timp ce poarta centura de siguranta si sa le posteze pe social media, cu scopul de a amplifica mesajul si de a transforma centurile de siguranta intr-un trend si intr-un accesoriu ??.

acum 78 luni (5 Jun 2015)

Agentia Publicis, cea care a realizat campania "Hai sa facem centura greu de ignorat!" pentru Automobil Clubul Roman (ACR), sanctinata de Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii (CNCD), a trimis un drept la replica prin care motiveaza felul in care a fost conceputa actiunea. Cu titlul "Purtatul centurii de siguranta nu ar trebui sa ofenseze pe nimeni", Publicis arata cum campania s-a concetrat pe targetul reprezentat de femei si cu mesajul transmis a fost acela de a transforma centura de siguranta intr-un trend si intr-un accesoriu "??cool". In cazul nostru, un mesaj de impact, menit sa arate oamenilor o alta perspectiva asupra importantei purtarii centurii de siguranta. Publicis vrea sa schimbe perceptia despre centura de siguranta

Desi Romania are cel mai mare numar de morti cauzate de accidentele rutiere in Europa, totusi 6 din 10 soferi nu poarta centura de siguranta. Tinerii soferi romani (dintre care 53% sunt implicati in accidente rutiere) considera purtatul centurii de siguranta ca fiind pentru , ceva

pentru ca . Unii considera chiar ca centurile de siguranta transmit un mesaj gresit, si anume lipsa increderii in sine.

Intr-o tara in care toata lumea ignora centurile de siguranta, am incetat sa ne adresam tuturor si ne-am concentrat direct pe jumatate din target -? hashtag-ul care incurajeaza soferitele sa isi faca selfie-uri in timp ce poarta centura de siguranta si sa le posteze pe social media, cu scopul de a amplifica mesajul si de a transforma centurile de siguranta intr-un trend si intr-un accesoriu ??.

Am atins sapte milioane de romani (aproximativ 68% din romanii de pe internet), beneficiind de sprijinul celor mai mari statii TV, al bloggerilor si al presei online si offline, care au contribuit pro-bono la dezvoltarea campaniei.

Exista multe campanii internationale de mare succes care arata fapte reale, socante, cu insight-uri autentic... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro