Psihologul Carmen Iorgulescu: moduri in care ii putem pregati pe copii pentru o societate in schimbare
Ne confruntam cu globalizarea si scaderea puterii economice, pietele de munca sunt din ce in ce mai dinamice, tehnologizarea este in plina expansiune, apar crize economice, iar viitorul nu mai pare atat de sigur ca pana acum. Fie ca ii incurajezi sa isi petreaca mai mult timp inovand modul in care se joaca, fie ca ii faci sa inteleaga ca nu au de ce sa se teama de esec, ci mai degraba sa-l foloseasca pe post de oportunitate de invatare si de evolutie, cei mici trebuie ghidati catre a-si hrani latura creativa.
Ne confruntam cu globalizarea si scaderea puterii economice, pietele de munca sunt din ce in ce mai dinamice, tehnologizarea este in plina expansiune, apar crize economice, iar viitorul nu mai pare atat de sigur ca pana acum.
Misiunea Ken Academy este ca fiecare copil sa devina constient ca in interiorul sau se afla o multitudine de resurse care merita sa fie descoperite si dezvoltate. In cadrul programului, urmarim sa ii consolidam copilului spiritul de initiativa si increderea ca are capacitatea de a dezvolta proiecte de antreprenoriat", spune Carmen Iorgulescu (foto), coordonator Ken Academy, program complex de educatie financiara si antreprenoriala pentru copiii cu varste intre 7 si 13 ani. Inspira-i sa fie creativi
Copiii sunt creativi si curiosi prin natura lor si nu le este teama sa intrebe "De ce?". Fie ca ii incurajezi sa isi petreaca mai mult timp inovand modul in care se joaca, fie ca ii faci sa inteleaga ca nu au de ce sa se teama de esec, ci mai degraba sa-l foloseasca pe post de oportunitate de invatare si de evolutie, cei mici trebuie ghidati catre a-si hrani latura creativa. Ofera-le cunostinte financiare de baza
Este foarte important pentru copii sa poata avea discutii despre bani acasa, la supermarket sau chiar in fata unui ATM. De exemplu, Carmen Iorgulescu are un program de educatie financiara si antreprenoriala pentru copiii cu varste cuprinse intre 7 si 13 ani. Noutatea o reprezinta componenta aplicata a programului - vizitarea unor companii (menita sa ajute copiii in intelegerea notiunilor de business, dar si a procesului de productie), construirea propriile afaceri si derularea unor evenimente de vanzare; astfel, ei intra in contact direct cu piata, ajung sa cunoasca personal clientii, sa isi exerseze curajul, abilitatile de vanzare si invata sa lucreze in echipa. Pentru un copil este foarte important sa fie inteles si sustinut de parintii lui pentru a-si transfo... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro