Provocarile multinationalei: identificarea angajatului ideal, spiritul de comunitate si diferentele dintre generatii
Pachetele salariale si programele de dezvoltare profesionala nu asigura totusi o retentie perfecta a personalului, asa ca la nivel de Grup exista in mod constant zeci de posturi deschise si foarte apreciate in special de catre tineri. Pentru ca ei sunt mai idealisti, mai greu de multumit si foarte conectati la tot ce se intampla, am conceput programe speciale precum " 6 generations @work", care adreseaza schimbul si colaborarea dintre generatii, dar si dobandirea de cunostiinte si aptitudini care nu se invata la scoala.
Este un aspect cat se poate de serios si demonstrat in cel mai recent studiu Eurostat pe aceasta tema. KMG International este unul dintre cei mai mari angajatori la nivel national, care sustine un total de 15.500 de joburi, direct, indirect si prin inducere. Catalina Neacsu, Managing Director HR si Comunicare Interna KMG International/Rompetrol spune ca atragerea tinerelor talente tine foarte mult de modul in care acestea sunt integrate in companie. Cea mai buna dovada este chiar media de varsta a echipei noastre de management, una din cele mai tinere din sectorul de productie. Bineinteles, salariile din sectorul oil & gas, care depasesc cu mult salariul mediu la nivel national, suma de beneficii incluse in pachet si diferitele sisteme de bonusare au o contributie majora in atragerea angajatului ideal. Vorbim despre pachete salariale atragatoare, bonusuri acordate in functie de performantele obtinute si de numeroase beneficii. Conteaza insa foarte mult si faptul ca respectam dorintele de dezvoltare ale oamenilor nostri, si aici vorbesc despre programele de pregatire. In momentul actual, fiecare angajat are peste 12 ore de training anual, iar la nivel de companie depasim 62.000 ore", completeaza Neacsu. Pachetele salariale si programele de dezvoltare profesionala nu asigura totusi o retentie perfecta a personalului, asa ca la nivel de Grup exista in mod constant zeci de posturi deschise si foarte apreciate in special de catre tineri. "Generatia Millenials este una controversata, dar ca sa ii intelegem pe tineri, trebuie sa ne aducem aminte de cum eram si noi la varsta lor. Pentru ca ei sunt mai idealisti, mai greu de multumit si foarte conectati la tot ce se intampla, am conceput programe speciale precum " 6 generations @work", care adreseaza schimbul si colaborarea dintre generatii, dar si dobandirea de cunostiinte si aptitudini care nu se invata la scoala. Peste 50% din tinerii care urmeaza programele noastre de internship "Pregatit pentru cariera" raman alaturi de... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro