Proiectul celui mai controversat drum national va fi reluat in 2017. Studiu de fezabilitate nou pentru DN 66A
Ministerul Transporturilor va aloca fonduri pentru proiectarea lucrarilor la proiectul Drumului National 66 A care va lega Valea Jiului de Baile Herculane.
Ministerul Transporturilor va aloca fonduri pentru proiectarea lucrarilor la proiectul Drumului National 66 A care va lega Valea Jiului de Baile Herculane.
Constructia drumului national a inceput in anul 2002, iar intr-un deceniu au fost construiti circa 20 kilometri din sosea, de la iesirea din localitatea Uricani, pana in zona Campusel, a Parcului National Retezat. Pana in 2010, urmau sa fie finalizati si restul de 18 de kilometri ai DN66A, pana la Izvoarele Cernei.
Finalizarea lucrarilor de modernizare a acestui ultim tronson al DN66A a fost programata pentru anul 2010, insa proiectul a fost suspendat initial dupa ce mai multe organizatii ecologiste au contestat investitia, pe motiv ca soseaua va afecta ecosistemul din rezervatiile naturale.
Asfaltarea ar distruge ultimul Peisaj Forestier Intact aflat in Muntii Retezat-Godeanu-Tarcu, pentru ca dumul ar urma sa traverseze chiar zona de protectie integrala din Parcul National Domogled - Valea Cernei, reclamau ecologistii in 2019. In ce priveste DN67D, tronsonul intre Izvoarele Cernei si Herculane (aproximativ 50 de kilometri), a ramas in cea mai mare parte la stadiul de drum forestier aproape inaccesibil. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro