Profesoara Cristina Tunegaru il critica pe ministrul Liviu Pop: Un invatamant de nota 10 nu se face taind panglica cu sapte foarfece!

De asemenea, Liviu Pop "a facut aprecieri la conditiile de studiu, la calitatea invatamantului si la planurile de viitor din perspectiva ministerului, s-a aratat incantat de conditiile de studiu si recreere si a dat asigurari de totala disponibilitate de a sprijini construirea unui nou corp de cladire", potrivit paginii de Facebook a comunei.

acum 77 luni (11 Nov 2017)

Cristina Tunegaru, cunoscuta pentru seria de declaratii critice la adresa Gabrielei Firea, primarul general al Capitalei, isi indreapta atentia si catre ministrul Educatiei Liviu Pop, dupa vizita de lucru efectuata vineri in comuna Farcasa (Maramures). Liviu Pop a fost intampinat cu paine si sare, a semnat in cartea de onoare si a taiat, simbolic, panglica inaugurala a noii gradinite cu orar prelungit. De asemenea, Liviu Pop "a facut aprecieri la conditiile de studiu, la calitatea invatamantului si la planurile de viitor din perspectiva ministerului, s-a aratat incantat de conditiile de studiu si recreere si a dat asigurari de totala disponibilitate de a sprijini construirea unui nou corp de cladire", potrivit paginii de Facebook a comunei. Profesoara de Romana a venit in intampinarea vizitei de lucru a ministrului Pop cu o serie de critici pe Facebook, precizand ca "un invatamant de nota 10 nu se face cu in scoli atent alese si nici semnand in cartea de onoare sau taind panglica cu sapte foarfece." Cristina Tunegaru subliniaza ca invatamantul rural este in agonie din cauza dezinteresului autoritatilor locale, lipsei de cadre calificate si saraciei familiilor care nu-si permit sa-si trimita copiii la scoala. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro