Probleme de natura juridica pentru Apple

Citește și: Tom Ford transformă Apple Watch in ceas de buzunar Probendi, o companie irlandeză de software cu sediul in Dublin, care deţine marca iWatch in Europa, speră că Apple va plăti mult mai mult pentru o astfel de promovare decat o face in prezent şi a intentat o acţiune in regim de urgenţă, pe 26 iunie, la un tribunal din Milano, protestand pentru faptul că Apple se foloseşte de numele iWatch in reclame.

acum 114 luni (15 Jul 2015)

Apple a fost dată in judecată pentru numele iWatch, chiar dacă nu foloseşte denumirea pentru ceasul inteligent Apple Watch, de către o companie irlandeză de software care deţine marca in Europa, informează Mediafax.

Utilizatorii care dau căutare pe Google tastand iWatch este probabil să obţină in capul listei de rezultate o reclamă pentru Apple Watch, in condiţiile in care compania americană plăteşte Google pentru publicitate astfel incat să nu piardă posibili clienţi care au căutat produsul după un nume incorect.

Citește și: Tom Ford transformă Apple Watch in ceas de buzunar

Probendi, o companie irlandeză de software cu sediul in Dublin, care deţine marca iWatch in Europa, speră că Apple va plăti mult mai mult pentru o astfel de promovare decat o face in prezent şi a intentat o acţiune in regim de urgenţă, pe 26 iunie, la un tribunal din Milano, protestand pentru faptul că Apple se foloseşte de numele iWatch in reclame.

"Apple s-a folosit in mod sistematic de numele iWatch in motorul de căutare Google, pentru a direcţiona clienţii către site-ul propriu, promovand astfel Apple Watch", se arată in documente.

De-a lungul timpului, multe companii, intre care American Airlines, Geico şi Rosetta Stone, au incercat să dea in judecată Google sau companiile furnizoare de publicitate, in probleme legate de mărci, dar deseori nu au avut succes.

Politica Google pentru serviciul de publicitate stipulează evaluarea reclamaţiilor caz cu caz, fiind posibil să fie impuse unele restricţii, a declarat Giacomo Bonelli, avocat al Probendi.

Un audit comandat de Probendi şi realizat de Barzano & Zanardo, firmă specializată in dispute legate de copyright, a evaluat marca iWatch la 87 de milioane de euro, potrivit unor persoane apropiate situaţiei.

In 2012, Apple a plătit 60 de milioane de dolari pentru inchiderea unui litigiu in China referitor la dreptul de a folo... Citeste intreg articolul pe romanialibera.ro