PREMIERA Noua generatie Ford Focus

PREMIERA Noua generatie Ford Focus

Motoare pe benzina PUTERE TRANSMISIE 1.0 EcoBoost (Emisii CO2 pentru versiunea cu 5 usi - date preliminare: de la 107 g/km) 85 CP Manuala, 6 trepte 100 CP Manuala, 6 trepte 125 CP Manuala, 6 trepte 125 CP Automata, 8 trepte 1.5 EcoBoost (Emisii CO2 pentru versiunea cu 5 usi - date preliminare: de la 122 g/km) 150 CP Manuala, 6 trepte 150 CP Automata, 8 trepte 182 CP Manuala, 6 trepte Motoare diesel PUTERE TRANSMISIE 1.5 EcoBlue (Emisii CO2 pentru versiunea cu 5 usi - date preliminare: de la 91 g/km) 95 CP Manuala, 6 trepte 120 CP Manuala, 6 trepte 120 CP Automata, 8 trepte 2.0 EcoBlue (Emisii CO2 pentru versiunea cu 5 usi - date preliminare: de la 112 g/km) 150 CP Manuala, 6 trepte 150 CP Automata, 8 trepte "Noul nostru Ford Focus este varful de tehnologie si de atractie in segmentul sau", spune Joe Bakaj, vicepresedinte al biroului Dezvoltare Produs in cadrul Ford Europa.

acum 28 luni (10 Apr 2018)

Ford a anuntat astazi debutul global al noii generatii Ford Focus: un model complet si cel mai competent Focus din toate timpurile din punct de vedere tehnic.

In urma unei colaborari foarte apropiate cu clientii, noul Focus a fost dezvoltat de la zero pentru a oferi cea mai increzatoare, intuitiva si satisfacatoare experienta pusa la dispozitie de un model compact de familie din Europa.

Cea mai sofisticata gama de sisteme de asistenta a soferului oferite vreodata clientilor Ford este integrata pentru a pune la dispozitia acestora o experienta intuitiva, relaxanta si rafinata. Tehnologiile avansate disponibile pe noul Focus includ: Tempomatul adaptiv (Adaptive Cruise Control sau ACC) - imbunatatit acum cu pachetul Stop&Go, cu sistemul de recunoastere a indicatoarelor rutiere de viteza si cu tehnologia care mentine masina pe centrul benzii de rulare - ajuta la abordarea mai relaxata a traficului aglomerat. Cea de-a doua generatie a Sistemului de asistenta activa la parcare (Active Park Assist 2) opereaza acum schimbarile de trepte, acceleratia si frana pentru a oferi manevre de parcare complet automatizate prin simpla apasare a unui buton.

Noul Focus ramane fidel mostenirii celor 20 de ani de istorie a acestui model, oferind un nivel dinamic de varf in segmentul sau, imbunatatit prin prima aparitie in gama Focus a sistemului de amortizare controlata continuu (Continuously Controlled Damping sau CCD) aplicat pe pachetul de suspensii independente fata si spate, prin noul sistem selectabil Drive Modes, printr-un submodul al suspensiilor spate izolat care asigura un rafinament superior si printr-o tehnologie patentata Ford la nivelul arcurilor suspensiilor.

Experienta pasagerilor este si ea imbunatatita prin aparitia unor elemente de confort precum modemul integrat FordPass Connect, care asigura o conexiune continua in calatorii, si prin noua zona de incarcare wireless a di... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro