Povestile marilor ratari. Fuckup Night, un concept american, importat la Timisoara

Povestile marilor ratari. Fuckup Night, un concept american, importat la Timisoara

De cele mai multe ori, in cadrul evenimentelor de business, lumea se aduna sa auda povesti despre succes. Am reusit sa convingem oameni de afaceri cu succese remarcabile sa vina sa ne povesteasca despre esecurile lor remarcabile", a completet Stefan Vadineanu, directorul Atu Adverstising. "Creditele m-au facut sa merg mai departe" Antreprenorul sustine ca a fost nevoit sa apeleze tot timpul la credite bancare, insa a reusit pana la urma sa scape de toate datoriile. "Trebuie sa lucrezi in continuare, sa incerci sa faci altceva, sa iti platesti creditul.

acum 42 luni (27 Mar 2017)

De cele mai multe ori, in cadrul evenimentelor de business, lumea se aduna sa auda povesti despre succes. Cum a reusit cineva sa ajunga departe, despre secretele reusitei unor proiecte. Despre cat de greu se traiesc nerealizarile si ce trebuie facut pentru a merge totusi mai departe. Este un concept important din America, mai exact din New Mexico, pus in practica la Timisoara de Atu Advertising. Nu am auzit ca la noi in tara sa organizezi un eveniment concentrat in jurul esecului, a lucrurilor care nu-ti iasa in viata. A venit intr-un moment in care traim o inflatie de evenimente de business, de speackeri, cumva mi se pare ca este prea multa eticheta si prea putina substanta. E mult mai usor sa inveti din esecuri decat din reusite. Am reusit sa convingem oameni de afaceri cu succese remarcabile sa vina sa ne povesteasca despre esecurile lor remarcabile", a completet Stefan Vadineanu, directorul Atu Adverstising. "Credeam ca am cea mai tare idee"

La prima editie Fuckup Night, de la centrul cultural "Ambasada", si-au povesit necazurile cinci cunoscuti antreprenori din Timisoara. Unul dintre ei este Stefan Szakal (37 de ani), CEO la compania de web-development E-spres-oh din Timisoara si presedintele Asociatei Ctrl-D. "Pot sa vorbesc foarte mult despre foarte multe esecuri in viata. Efectiv pot sa spun ceva despre fiecare dintre ele. Am ales sa va povestesc despre Digital Advertising Network. In 2008 mi-a venit ideea geniala sa facem o retea de publictate pe ecrane, in cafenele. Am luat un credit la banca 25.000 de euro si eram ferm convins ca treaba va merge. Ne-a fost jena sa mergem si dupa televizoare. Este una dintre multe povesti de fuckup din viata mea", a mai spus Stefan Szakal.

"Creditele m-au facut sa merg mai departe"

Antreprenorul sustine ca a fost nevoit sa apeleze tot timpul la credite bancare, insa a reusit pana la urma sa scape de toate datoriile. "Trebuie sa lucrezi in continuare, sa incerci sa faci altceva, sa iti platesti cre... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro