Povestea unui tanar antreprenor de succes din Romania. A pornit o afacere de la zero si a dus-o la milioane de euro

Povestea unui tanar antreprenor de succes din Romania. A pornit o afacere de la zero si a dus-o la milioane de euro

La vremea respectiva, si din punct de vedere al promovarii era mult mai simplu ca acum, deoarece doar cateva site-uri de anunturi aveau trafic si nu aveai nevoie de site-ul propriu. Mai multe decat atat, in ceea ce priveste precomanda si comanda, am gandit un sistem complex de automatizare, care cuprinde: generare de awb-uri - serviciu online de gestionare a expeditiilor, un call center prin voice over IP, program de listare a comenzilor, program de actualizare automata a produselor, soft-uri de verificare a stocurilor, automatizarea facturilor si a garantiilor, confirmarea comenzilor cu roboti telefonice etc", conchide antreprenorul.

acum 62 luni (18 Jul 2017)

Tanarul antreprenor a descoperit oportunitati uriase in mediul virtual, cand multa lume era sceptica in privinta securitatii online-ului, a crezut foarte mult in puterea Internetului de a vinde produse, iar magazinele sale online, autolux.ro si maniamall.ro, se afla, la ora actuala, in topul celor mai profitabile site-uri din Romania, transmite Dr. Tanase Tasente, general Manager agentia Plus Communication. Am crescut treptat, prin mii de ore de munca si nopti nedormite, imi veneau idei noi pe care le aplicam si aveau succes. Era mult mai comod pentru oameni sa cumpere piese de pe un magazin online decat dintr-un magazin fizic, deoarece piese oricum trebuiau facute pe comanda, si il scuteam pe client de un drum inutil. La vremea respectiva, si din punct de vedere al promovarii era mult mai simplu ca acum, deoarece doar cateva site-uri de anunturi aveau trafic si nu aveai nevoie de site-ul propriu. Dupa ce site-ul autolux.ro a devenit unul de succes, datorita cererilor si din alte domenii, am fondat maniamall.ro, unde am inceput sa vand si alte tipuri de produse. Pot sa spun ca vanzarile se dubleaza anual deoarece lucram intens la dezvoltare si programare, iar in fiecare luna dezvoltam noi programe care ne ajuta sa evoluam", spune antreprenorul Daniel Henegariu, acum la varsta de doar 27 de ani. "Ca o afacere sa mearga multi ani, trebuie sa tii pasul cu evolutia" In opinia tanarului antreprenor, succesul unei afaceri pe termen lung sta in disponibilitatea omului de afaceri de a tine pasul cu evolutia. "Si cand am inceput eu business-ul, exista concurenta, insa majoritatea a disparut de pe piata deoarece nu a tinut pasul cu evolutia. Daca vrei sa iti construiesti o cariera in afaceri - nu o specula, ci o cariera in adevaratul sens al cuvantului - trebuie sa citesti mult, trebuie mereu sa fii la curent cu trendul, atat al afacerilor tale, cat mai ales din domeniul marketingului. Acum Facebook si Google aduc trafic, pe care il convertesc destul de rapid in clienti fidel... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro