Postul de televiziune Russia Today va emite in limba romana in 19 zile

Dan Musetoiu a depus o cerere la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM) in vederea inregistrarii numelui "Russia Today" pe data de 28 august, iar in prezent pe pagina russiatoday.ro se anunta "In curand, Russia Today in limba romana".

acum 114 luni (13 Oct 2014)

Dan Musetoiu a depus o cerere la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM) in vederea inregistrarii numelui "Russia Today" pe data de 28 august, iar in prezent pe pagina russiatoday.ro se anunta "In curand, Russia Today in limba romana". Intrebat daca proiectul va avea legatura cu televiziunea din Rusia ce poarta acelasi nume, Dan Musetoriu a spus ca nu poate da mai multe detalii la acest moment, insa faptul ca inregistreaza un brand deja utilizat in alta tara ar putea insemna ca exista un parteneriat cu RT.

Russia Today este un post de televiziune fondat in 2005 si finantat din bugetul federal al Rusiei, prin Agentia Federala de Presa si Comunicare in Masa. Canalul emite in limba engleza, in araba, spaniola si in rusa si este printre cele mai urmarite canale straine de stiri in multe tari, in Statele Unite fiind depasit doar de BBC World News, spre exemplu, arata si Mediafax. In cazul crizei din Crimeea, spre exemplu, televiziunea a sustinut punctul de vedere al Kremlinului, spunand ca peninsula nu este ocupata, ci pazita de grupuri de autoaparare locale, spre deosebire de presa occidentala, care a anuntat prezenta unor trupe alcatuite din soldati rusi, in Ucraina.

Recent, o prezentatoarea a televiziunii a demisionat din postul pe care il ocupa in reteaua finantata de Kremlin, dupa ce a recunoscut ca adevarul din spatele informatiilor transmise este distorsionat. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro