Piata restaurantelor din Romania a ajuns la aproape cinci miliarde lei. Cat cheltuiesc si ce mananca romanii

Piata restaurantelor din Romania a ajuns la aproape cinci miliarde lei. Cat cheltuiesc si ce mananca romanii

A fost targetat un public urban de aproximativ 800 de persoane cu varsta de peste 18 ani din 5 orase romanesti de referinta (Bucuresti, Timisoara, Cluj, Brasov, Iasi) care au luat masa in oras in ultima jumatate de an.

acum 21 luni (12 Mar 2018)

Potrivit studiului, 46% din totalul acestei piete este reprezentat de segmentul restaurantelor standard, cu mese (sitting), 45% dintre bucuresteni evitand ofertele atunci cand aleg sa manance la restaurant. Jumatate dintre cei intervievati au declarat ca ei consuma intre 30 si 50 de lei la o iesire la restaurant si ca, in general, valoarea produselor este considerata ca fiind una acceptabila. Peste 52% dintre clienti mananca in oras sau comanda mancare acasa determinati de foame si lipsa timpului necesar prepararii mancarii in casa. 87% dintre bucure;teni au mncat la restaurant ]n ultima um[tate de an Din totalul populatiei peste 18 ani, 87% dintre bucuresteni (81% din provincie) au luat masa in oras sau au comandat mancare acasa cel putin o data in ultimele sase luni. Studiul sitting a fost realizat in decurs de o luna dupa un mecanism CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing), in timp ce cel delivery a fost realizat prin tehnici de customer experience si journey methodology. A fost targetat un public urban de aproximativ 800 de persoane cu varsta de peste 18 ani din 5 orase romanesti de referinta (Bucuresti, Timisoara, Cluj, Brasov, Iasi) care au luat masa in oras in ultima jumatate de an. Studiul Hospitality Culture Institute este un proiect implementat in sistem crowd-funding la care au participat mai multe branduri importante din industria Horeca precum grupurile Fratelli, City Grill, KFC, Coca-Cola, hipMenu, KZ Creative, Acvamarin Seafood, Trenta Pizza, Jerry's Pizza. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro