Perseverenta. Cum vrea Firea sa faca ordine in traficul sufocant al Capitalei

Perseverenta. Cum vrea Firea sa faca ordine in traficul sufocant al Capitalei

Alte masuri avute in vedere de Primaria Capitalei se refera la constructia de parcari de tip Park & Ride la punctele-cheie de intrare in oras, constructia de parcari subterane, amenajarea si largirea strazii Prelungirea Ghencea, largirea strazii Jandarmeriei, reconfigurarea intregii zone de birouri Pipera - strada Fabrica de Glucoza, strada Dimitrie Pompeiu, strada Petricani, strada Andronache, Soseaua Colentina, amenajarea infrastructurii utilitare pentru biciclete (piste si locuri de parcare), precum si extinderea sistemului de inchiriere biciclete (bike-sharing), crearea de noi zone cu prioritate pentru pietoni si biciclisti in centrul orasului, concomitent cu modernizarea spatiul urban public si imbunatatirea conditiilor de accesibilitate pentru persoane cu mobilitate redusa, regandirea si extinderea sistemului de management al traficului.

acum 28 luni (25 May 2017)

Haosul care a cuprins traficul in partea de nord a Capitalei dupa ce municipalitatea a "experimentat" benzile unice pentru mijloacele de transport nu au descurajat-o pe primarita Gabriela Firea. Pentru a-si sustine decizia, Firea a avertizat ca in foarte scurt timp orasul va fi complet blocat daca nu vor fi luate masuri de descurajare a traficului rutier individual, astfel incat bucurestenii sa foloseasca mai mult transportul in comun.

Asa ca Gabriela Firea i-a pus la treaba pe reprezentantii directiilor de transporturi si utilitati din primarie pentru a stabili cum se vor aplica masurile care vor insoti introducerea culoarelor unice pentru transportul in comun in Bucuresti.

Concret, RATB va spori numarul de autobuze care circula pe liniile care vor beneficia de acest culoar si se vor infiinta noi linii preorasenesti care sa preia o parte dintre navetistii care vin zilnic in Bucuresti. Ideile primarului

Principalele proiecte ale municipiului Bucuresti, sub conducerea Gabrielei Firea, pentru fluidizarea traficului rutier in zona Bucuresti-Ilfov vizeaza introducerea de benzi de circulatie cu prioritate pentru transportul public pe o distanta de 25 kilometri, dar si achizitia a 100 de troleibuze, 100 de tramvaie si 400 de autobuze. Municipalitatea vrea sa modernizeze infrastructura de tramvai, sa o extinda cu 41 de kilometri de cale dubla, precum si sa reabiliteze aproximativ 1.800 de statii RATB.

Alte masuri avute in vedere de Primaria Capitalei se refera la constructia de parcari de tip Park & Ride la punctele-cheie de intrare in oras, constructia de parcari subterane, amenajarea si largirea strazii Prelungirea Ghencea, largirea strazii Jandarmeriei, reconfigurarea intregii zone de birouri Pipera - strada Fabrica de Glucoza, strada Dimitrie Pompeiu, strada Petricani, strada Andronache, Soseaua Colentina, amenajarea infrastructurii utilitare pentru biciclete (piste si ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro