Pasionat de motoare care si-a construit propria motocicleta. Cum arata "Ivan", Jawa la care mecanicul a muncit 6 luni

Pasionat de motoare care si-a construit propria motocicleta. Cum arata

Am platit prima taxa si inainte sa incep scoala cu 2 saptamani am venit la prietena mea de atunci, care era din Bucuresti, si am fost la facultate sa vad in ce grupa sunt. Cu totii sunt pasionati de motoare, de gecile de piele si adora libertatea pe care ti-o ofera acest gen de activitate. M-am documentat in schitele de fabrica sa vad cum trebuia arate, inclusiv pe partea de paletar de culori si piese.

acum 78 luni (23 May 2016)

A vrut sa urmeze liceul auto dar parintii nu l-au lasat, asa ca a terminat mate-info. Dupa liceu a facut un curs de mecanic de 6 luni, la Bucuresti, facand naveta Bucuresti-Targoviste, doar ca sa invete meserie. "Dupa acest curs am dat la Politehnica in Bucuresti la sectia mecanica, unde am fost admis printre ultimi pentru ca in liceu nu prea mi-au placut matematica si fizica. Am platit prima taxa si inainte sa incep scoala cu 2 saptamani am venit la prietena mea de atunci, care era din Bucuresti, si am fost la facultate sa vad in ce grupa sunt. Nu m-am mai dus si asa am ajuns sa termin geografia si masterul in analiza si expertiza riscurilor de mediu, fiindca era singura facultate unde nu se ocupasera locurile. In timpul facultati am lucrat ca mecanic si am avut o satisfactie destul de mare", povesteste Sorin. Cand a avut pentru sa motocicleta Sorin a avut prima sa motocicleta la varsta de 17 ani. De atunci a creat, impreuna cu cativa prieteni, un club de motociclisti, care se numeste "Valah Motors RC". Cu totii sunt pasionati de motoare, de gecile de piele si adora libertatea pe care ti-o ofera acest gen de activitate. De princiupiu tin la un motor, ii schimb piesele defecte, il pun la punct, il ingrijesc ca sa ma pot baza pe el la orice plimbare", spune targovisteanul. Cum a inceput aventura cu Ivan, "copilul" sau "Mai intai am vrut un astfel de motor fiindca bunicul meu a avut unul ca acesta. Am inceput sa caut unul si l-am gasit in Covasna, unde l-am cumparat de la un batran. M-am documentat in schitele de fabrica sa vad cum trebuia arate, inclusiv pe partea de paletar de culori si piese. Pe langa asta am fost nevoit sa mai cumpar alte 2 motocilete ca sa iau piese. Atinge cel mult 100 km/h "la vale si vant din spate, iar viteza de croaziera e undeva la 60kmh". Cu omologarea nu am avut probleme pentru ca a fost inscris si doar il facusem cap coada", adauga impatimitul de motoare. Sorin ar accepta oricand sa se reapuce de treaba, daca cineva i-ar propune sa const... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro