Partidul lui Sebastian Ghita l-a scos pe Ponta in fereastra. Promite un miliard de euro pentru cooperativizare

Campanie electorală tristă inseamnă campanie electorală lipsită de orice urmă de dezbatere, de idei, una care nu trezește niciun interes in randul publicului, scrie Călin Hera, pe blogul său.

acum 74 luni (23 Nov 2016)

Campanie electorală tristă inseamnă campanie electorală lipsită de orice urmă de dezbatere, de idei, una care nu trezește niciun interes in randul publicului, scrie Călin Hera, pe blogul său.

In campaniile electorale anterioare, măcar era o competiție de afișe, bannere, mash-uri și alte produse de PR electoral, care imbrăcau de-a binelea blocurile din marile intersecții. Parcă inadins se intamplă asta, ca oamenii să fie amorțiți, resemnați, ca prada șarpelui boa inainte de a fi inghițită.

Intre timp, bucuroși că Trump, că Dodon, că bulgarul Rumen Radev și că se pregăteșe Marie Le Pen, romanii rușilor incep să facă zgomot. Ies tot mai mulți la rampă, in gura mare, te miri de pe unde, afirmă Călin Hera. Majoritatea sunt "idioți utili", dar unii sunt gata-gata să iși asume ceea ce deja se vede cu ochiul liber - că fac jocurile Marelui Urs.

Program electoral la mișto, pentru proști da' mulți

Se zbenguie pană și neinsemnații lui Bogdan Diaconu şi al lui Sebastian Ghiţă, Partidul Romania Unită (PRU), noul PRM de serviciu al PSD-ului. ... Citeste intreg articolul pe romanialibera.ro