Parfum de Hollywood in industria frumusetii

Parfum de Hollywood in industria frumusetii

"O reclama care poate sa concureze pentru cel mai bun videoclip muzical al anului", asa a fost descris filmul de promovare regizat de americanul Spike Jonze, "creierul" din spatele productiei cinematografice de succes "In pielea lui John Malkovich" (1999), pentru noul parfum al brandului francez Kenzo, "Kenzo World". Reclama-manifest Qualley face un adevarat tur de forta dansand si eliberand energie, in rolul femeii satule de conveniente si de aparente, un "manifest care ar trebui sa convinga industria parfumurilor sa renunte la viziunea sedata pe care o ofera asupra femeii, in dorinta de a-si promova produsele", dupa cum observa editorii revistei "Harper's Bazzar".

acum 55 luni (9 Sep 2016)

"O reclama care poate sa concureze pentru cel mai bun videoclip muzical al anului", asa a fost descris filmul de promovare regizat de americanul Spike Jonze, "creierul" din spatele productiei cinematografice de succes "In pielea lui John Malkovich" (1999), pentru noul parfum al brandului francez Kenzo, "Kenzo World".

Ironia este ca succesul de care s-a bucurat clipul inca din prima zi in care a fost lansat, saptamana trecuta, se datoreaza tocmai stilului de prezentare total diferit de al reclamelor clasice, cu femei care arata si se comporta perfect.

In povestea creata de Jonze, tanara dansatoare si fotomodelul Margaret Qualley este surprinsa in timpul unei gale plictisitoare, ascultand un discurs monoton, pentru ca in urmatoarele momente actiunea sa se precipite pe ritmurile indracite ale melodiei "My Mutant Brain" , compusa de artistul Ape Drums special pentru acest proiect. Reclama-manifest

Qualley face un adevarat tur de forta dansand si eliberand energie, in rolul femeii satule de conveniente si de aparente, un "manifest care ar trebui sa convinga industria parfumurilor sa renunte la viziunea sedata pe care o ofera asupra femeii, in dorinta de a-si promova produsele", dupa cum observa editorii revistei "Harper's Bazzar".

Reclama pentru "Kenzo World" arata, in definitiv, cat de ridicol si de pretentios este mesajul unor reclame care incearca sa vanda produse femeilor moderne, obisnuite, energice, care fac fata provocarilor in fiecare zi, dupa cum scrie si editorul de moda britanic Richard Vine pentru publicatia "The Guardian". De aceea a luat prin surprindere privitorii", a explicat fotmodelul Margaret Qualley succesul de care se bucura reclama care a trasnformat-o intr-o adevarata eroina pe retelele sociale.

Un alt exemplu recent, din primavara acestui an, este reclama pentru parfumul "Mr. Burberry", al casei de moda britanice Burberry, facut... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro