Ovidiu Raetchi: Pentru dezastrul Orastie- Sibiu si inchiderea a 22 de km de autostrada, Ponta ar trebui sa iasa cu totul din viata politica
Acum, la final de an, bilantul autostrazilor pe 2015 este unul dezastruos: doar 47 de km au fost inaugurati, in conditiile in care 22 de km - tronsonul Orastie- Sibiu - au fost inchisi pentru reparatii la doar cateva luni de la deschidere, potrivit presei. Comarnic-Brasov, fata Morgana a infrastructurii In luna iunie a acestui an, CNADNR a anuntat anularea procedurii pentru atribuirea contractului de concesiune privind constructia tronsonului de autostrada Comarnic-Brasov, din cauza problemelor cu finantarea, urmand sa scoata la licitatie 10 km de pe acest tronson cu bani de la buget.
"In februarie 2013, Victor Ponta declara ca nu va mai candida la alegerile parlamentare din 2016 daca pana la acea data autostrada Comarnic-Brasov nu va fi terminata. Acum, la final de an, bilantul autostrazilor pe 2015 este unul dezastruos: doar 47 de km au fost inaugurati, in conditiile in care 22 de km - tronsonul Orastie- Sibiu - au fost inchisi pentru reparatii la doar cateva luni de la deschidere, potrivit presei. Un decont care trebuie achitat in primul rand de premierul Ponta si de ministrii transporturilor pe care i-a girat si sustinut: Dan Sova si Ioan Rus. De aceea, cred ca e de bun-simt ca pentru acest dezastru, Victor Ponta sa anunte ca renunta la viata politica, si nu ca se gandeste sa candideze pentru un nou mandat, sustinut de PSD Gorj, asa cum a afirmat zilele trecute", sustine Ovidiu Raetchi. "Investitorii fug de o tara care nu are infrastructura corespunzatoare si chiar daca PSD a detinut portofoliul Transporturilor printre cei mai apropiati colaboratori ai lui Victor Ponta, la finalul guvernarii sale, dezastrul este evident. Lucrari intarziate, sute de milioane de euro din fonduri europene pierdute si locuri de munca ratate - acesta este bilantul guvernului Ponta pe aceasta zona", arata Ovidiu Raetchi.
Sibiu-Orastie, autostrada demolata
Lotul trei al autostrazii Sibiu-Orastie, inaugurat in noiembrie 2014, a fost inchis la inceputul lunii septembrie, intre Saliste si Cunta, din cauza unor crapaturi in asfalt, reprezentantii CNADNR spunand la acel moment ca problemele au aparaut din cauza "executiei necorespunzatoare a lucrarilor". O portiune de 200 de metri din autostrada Sibiu-Orastie, aflata in zona kilometrului 60 si deschisa in noiembrie 2014, a fost demolata si urmeaza sa fie refacuta complet pe cheltuiala antreprenorului, compania italiana Salini Impregilo, din cauza unor probleme la fundatie cauzate de infiltratii. Narcis Neaga, fostul sef al Companiei Nationale de Autostrazi si Dru... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro