Omul care l-a facut pe Iohannis "presedinte" pe Facebook are o propunere care ar schimba modul in care gandesc elevii romani

Omul care l-a facut pe Iohannis

Vlad Tausance (35 de ani) a ramas in afara politicii dupa ce a fost unul dintre oamenii care au contribuit in mod decisiv la alegerea lui Klaus Iohannis in functia de presedinte al Romaniei. Functioneaza de la o varsta si de la un nivel de intentie in sus. Urmatorul pas este sa editam un mic manual de creativitate aplicata, sa iesim pe zona de publishing, pe zona de jocuri. De fapt, poate tu ai timp suficient sa inveti pentru Bac, dar ti-l manageriezi prost sau nu e problema de timp, ci de eficienta; avem un fel de tehnici de brain storming dezvoltate de noi si de exercitii care te ajuta sa vii in jumatate de ora cu 10 sau 30 de idei, cu care ai veni in mod normal dupa 8 sedinte la munca. Acesta este un exemplu de modul de o ora, in care niste oameni vin cu o problema si tot ei vin si cu solutiile, bine-inteles asistati de trainer. Copiii si adultii sunt incantati sa invete istorie de la History Channel sau de la Discovery pentru ca le sunt prezentate intr-o modalitate atractiva. "Profesorii ar trebui sa aibe sansa de a deveni manageri mai buni, de a-si dezvolta un pic filonul antreprenorial" Vlad Tausance, specialist in comunicare Cum ii ajuta acum concret pe profesori "Ora de creativitate"?

acum 61 luni (11 Jul 2015)

Vlad Tausance (35 de ani) a ramas in afara politicii dupa ce a fost unul dintre oamenii care au contribuit in mod decisiv la alegerea lui Klaus Iohannis in functia de presedinte al Romaniei. El a coordonat strategia online a campaniei electorale, aducandu-i lui Iohannis mai multi fani pe Facebook decat au Angela Merkel sau Francois Hollande, dar si clipuri cu un milion de unici si peste 100.000 de share-uri, surclasand astfel vedete precum Inna sau politicieni precum Brack Obama. Impreuna cu o colega a conceput un curs intensiv de creativitate, pe care l-a predat oamenilor de afaceri. De anul acesta, proiectul s-a indreptat spre educatie, domeniu despre care Tausance crede ca are foarte mare nevoie de creativitate. Noua sa provocare este introducerea orei de creativitate in programa scolara. De cand preocuparea pentru educatie? Acum circa 3 ani si jumatate, Fundatia "Friedns for Friends" ne-a contactat pe Sandra Ghitescu si pe mine pentru a face curs de creativitate aplicata. Obiectivul lor pe termen lung era sa transforme creativatea intr-o trasatura de tara. Eu eram atunci freelancer, ca si acum de fapt, faceam consultanta, management de proiecte, platforme online - adica zone care mi-au adus mai putina satisfactie. Era un domeniu nou si, cum imi place sa fac chestii noi, am zis hai sa incerc. Sandra, pe de alta parte, era familiarizata cu partea de training. Proiectul se numeste "Creative Fitness Studio" si se concentreaza pe creativitatea aplicata oamenilor din zona de business, antreprenoriat, profesionistilor la inceput de cariera sau maturitate. Din acest proiect a evoluat "Ora de creativitate", care se aplica in educatia din scoli si licee. Daca tu nu vii la curs cu ceva ce vrei sa rezolvi, ci doar asa sa inveti anumite chestii, n-o sa-ti iasa. Vlad Tausance, specialist in comunicare

Practic tu ai scris un curs de creativitate? Noi nu-l vedem ca pe un curs, ci ca pe o experienta de invatare. Sunt, practic, niste ateliere, in cadrul carora se pun in pr... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro