Oficialii Profi, in scandalul carnii spalate cu detergent: "Fostul sef de magazin cerea foloase necuvenite furnizorilor"

Oficialii Profi, in scandalul carnii spalate cu detergent:

Oficialii Profi il acuza pe reclamant ca are CV falsificat In comunicat se mai precizeaza ca: "CV-ul fostului sef mentioneaza ca, inainte de a se angaja la Profi, el ar fi studiat ca masterand in management la Universitatea de Vest Vasile Goldis din Arad, dar o verificare atenta arata ca nu este si nici nu a fost vreodata inscris la cursurile respective.

acum 100 luni (31 Mar 2016)

"Se confirma rezultatele unui val de controale inopinate efectuate de echipe ale Directiei de Sanatate Publica - DSP, Politiei Economice, Oficiului pentru Protectia Consumatorilor - OPC, Politiei de stat si Directiei Sanitar Veterinare non animale - DSV. Nu mai putin de 11 controale DSV au fost efectuate la magazinele retailerului in judetele Arad si Hunedoara, iar constatarile oficiale demonteaza acuzatiile nefondate lansate de Gabor Ciprian, fostul sef al unui magazin Profi din Arad, suspendat din functie pentru abateri foarte grave", se arata in comunicat.

Oficialii Profi il acuza pe reclamant ca are CV falsificat

In comunicat se mai precizeaza ca: "CV-ul fostului sef mentioneaza ca, inainte de a se angaja la Profi, el ar fi studiat ca masterand in management la Universitatea de Vest Vasile Goldis din Arad, dar o verificare atenta arata ca nu este si nici nu a fost vreodata inscris la cursurile respective.

Reprezentantii Profi mai spun ca, sesizati, pe data de 15 februarie, de catre angajati ai magazinului din Arad, au demarat o cercetare interna, in urma careia "au iesit la iveala fapte extrem de grave de care se face vinovat Gabor Cristian, fapte ce merg pana la falsificarea unor documente. La aflarea deciziei, a inceput sa faca public declaratii pe cat de socante, pe atat de neadevarate, cu privire la cum se lucreaza in magazine. manipula datele din sistemul informatic al retelei, falsificand inventarul cu zeci de mii de lei in cele doar sase saptamani de cand a preluat magazinul; nu respecta regulile si procedurile de organizare a programului de lucru al personalului magazinului, ceea ce a condus la nemultumiri din partea angajatilor; nu respecta regulile si procedurile cu privire la comunicarea orelor suplimentare efectuate de catre angajatii magazinului; completa in alb cereri de concediu de odihna, fara ca acestea sa fie semnate si de catre personalul magazinului, si multe altele".

Seful de magazin neaga acuzatiil... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro