Ocolitoarea Brasovului, in pericol. CNADNR pierde banii europeni daca lucrarile nu se termina la finele anului. Lucrarile dureaza de aproape 15 ani

Ocolitoarea Brasovului, in pericol. CNADNR pierde banii europeni daca lucrarile nu se termina la finele anului. Lucrarile dureaza de aproape 15 ani

Tronsonul are o lungime de 7,2 km si porneste din zona Darste (din ocolitoarea actuala, pe care va fi construit un pod peste paraul Timisul Sec), ocoleste rampa de gunoi, intersecteaza drumul spre Tarlungeni, ocoleste CET, traverseaza zona Timis-Triaj, iar apoi va ajunge la DN 11 (spre Sfantu Gheorghe) in giratoriul din zona Stabilus. Lucrarile in nvaloarea de 64 de milioane de lei sunt realizate de compania Viarom Construct SA - Maxidesign SRL - Beta Cops SRl..

acum 106 luni (17 Jun 2015)

Lucrarile la Ocolitoarea Brasovului au fost mult intarziate deoarece firmele desemnate sa execute lucrarile au abandonat santierele. Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR) a reusit sa obtina o ultima amanare si a semnat un nou contract de finantare in conformitate cu care data limita pana la care pot fi cheltuiti banii europeni este 31 decembrie 2015. Dupa o noua licitatie si mai multe expertize, lucrarile au fost preluate de un un consortiu italian, Chirulli Andrea Impresa Individuale - Aleandri SPA - Shelter Construct - Pasquale ALO.

Tronsonul are o lungime de 7,2 km si porneste din zona Darste (din ocolitoarea actuala, pe care va fi construit un pod peste paraul Timisul Sec), ocoleste rampa de gunoi, intersecteaza drumul spre Tarlungeni, ocoleste CET, traverseaza zona Timis-Triaj, iar apoi va ajunge la DN 11 (spre Sfantu Gheorghe) in giratoriul din zona Stabilus. Pe langa realizarea caii de rulare la doua benzi pe sens, proiectul prevede un pasaj peste DN 11 si calea ferata care duce spre Targu Secuiesc.

Dublarea Tronsonului II, realizata in proportie de 17%

La lucrarile pentru dublarea celui de al doilea tronson situatia este si mai delicata. Lucrarile in nvaloarea de 64 de milioane de lei sunt realizate de compania Viarom Construct SA - Maxidesign SRL - Beta Cops SRl.. Dublarea tronsonului II care leaga DN 11, iesirea din Brasov spre Harman, de DN 13, iesirea din Brasov spre Targu-Mures este absolut necesara pentru ca pe Ocolitoare sa se poata circula in regim de autostrada. Totodata, in urma semnarii acestui contract se va mai rezolva o problema spinoasa pentru soferii care tranziteaza ocolitoarea, respectiv constructia unui pasaj rutier peste centura la intersectia cu drumul judetean spre Sanpetru, unde s-au intamplat foarte multe accidente.Lucrarile trebuie terminate pana la finele anului. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro