O nava construita la Galati a fost declarata cea mai buna din lume in 2016

O nava construita la Galati a fost declarata cea mai buna din lume in 2016

Performanta de exceptie pentru Santierul naval "Damen" din Galati, care a reusit sa-si adjudece marele trofeu - "Offshore Support Ship 2017 Award" - la Gala industriei mondiale de profil (Offshore Support Journal Annual Awards), desfasurata la Londra, in februarie 2017. Imagine de la festivitatea de premiere de la Londra FOTO Damen Galati Potrivit lui Pierre Boyde, directorul comercial al Deep Ocean, nava va deservi compania pentru un termen foarte lung, avand deja trei contracte foarte importante de transport energie electrica prin cabluri subacvatice: Walney Extension, Nemo Link(R) si Bligh Bank (Faza II offshore eolian).

acum 89 luni (26 Feb 2017)

Performanta de exceptie pentru Santierul naval "Damen" din Galati, care a reusit sa-si adjudece marele trofeu - "Offshore Support Ship 2017 Award" - la Gala industriei mondiale de profil (Offshore Support Journal Annual Awards), desfasurata la Londra, in februarie 2017.

Premiul este echivalentul unui "Oscar" in domeniul constructiei navale si a fost obtinut pentru o adevarata bijuterie tehnologica, lansata la apa in februarie 2016: "Maersk Connector", o nava de tip Offshore Carrier DOC 8500, destinata flotei Maersk Supply Service. Nu numai ca a fost livrata la timp si la costul asteptat, dar a fost si un raspuns pe masura asteptarilor la provocarile pe care piata offshore le are in prezent", a declarat, la ceremonia de decernarea a premiilor, Remko Bouma, manager in cadrul grupului Damen. Maersk Connector si adancurile oceanelor

Nava Maersk Connector este rezultatul unui parteneriat dintre Damen Shipyards Group si doua transnationale de mare succes: Maersk (cel mai mare trasportator pe apa din lume) si Deep Ocean (cel mai important operator de transport de energie electrica pe sub ocenele planetei).

Nava este a doua de acest fel construita la Galati, dupa ce, in iulie 2015, sora ei geamana (Maersk Connector DP1) a fost lansata la apa si a devenit operationala. Maersk Connector DP2 este clasificata de Lloyd's Register of Shipping, are 9.300 tdw, lungimea totala de 138,35 metri, latimea de 27,45 metri si un pescaj de 6,25 metri.

Imagine de la festivitatea de premiere de la Londra FOTO Damen Galati

Potrivit lui Pierre Boyde, directorul comercial al Deep Ocean, nava va deservi compania pentru un termen foarte lung, avand deja trei contracte foarte importante de transport energie electrica prin cabluri subacvatice: Walney Extension, Nemo Link(R) si Bligh Bank (Faza II offshore eolian). Un astfel de propulsor poate asigura o foarte buna manevrabilitate ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro