O clujeanca din Silicon Valley a inventat aplicatia care ii tine pe jar pe americani la meciurile din Super Bowl, cea mai mare competitie sportiva din SUA

O clujeanca din Silicon Valley a inventat aplicatia care ii tine pe jar pe americani la meciurile din Super Bowl, cea mai mare competitie sportiva din SUA

Este important de precizat ca evenimentul sportiv, care a avut loc in luna februarie 2015, este dublat de o competitie importanta intre agentiile de publicitate, care platesc mai bine de 4 milioane de dolari pentru un spot de 30 de secunde. "Cei doi s-au ocupat si de reteaua Pinterest, care a avut o crestere fulminanta in 2013, de la trei milioane de dolari la trei miliarde de dolari. Este ca atunci cand vrei sa creezi un nou gest social, un nou buton de , si trebuie sa ii lasi pe oameni sa se exprime constant prin acel mediu fara sa le spui sa-si dea cu parerea despre branduri. Initial, Knotch nu avea culori si era o combinatie intre o analiza de date, ceea ce ea a studiat in facultate, si posibilitatea de a exprima lucruri pline de opinie. "Succesul si esecul tin de capacitatea ta de a intelege psihologia umana si de a jongla cu anumite componente ale ei ca sa creezi un anumit produs. Insa pe langa culori si bucuria de a vorbi despre Knotch, in spatele conceperii noii retele se afla un efort urias, o sumedenie de ore de munca, de planuri, de calcule si de apreciere a variabilelor bune si de evitare a gandurilor negative.

acum 105 luni (9 Mar 2015)

Anda Gansca a fondat, in 2012, reteaua sociala Knotch, pe cand avea 23 de ani. Clujeanca a reusit sa primeasca finantare de 1,5 milioane de dolari in Silicon Valley. "Pentru mine, a crea o retea sociala e mai mult un mijloc de a ajunge la finalul pe care mi-l doresc: Knotch sa fie urmatorul gest social. Visul sau pare sa fi devenit realitate acum, cand are 26 de ani. Este important de precizat ca evenimentul sportiv, care a avut loc in luna februarie 2015, este dublat de o competitie importanta intre agentiile de publicitate, care platesc mai bine de 4 milioane de dolari pentru un spot de 30 de secunde.

Concursul reclamelor a ajuns la fel de disputat ca si cel de pe teren. Articolul din Forbes a avut aproape 200.000 de cititori, dintre care multi au folosit aplicatia Knotch pentru a-si spune parera despre spoturile publicitare. Originara din Cluj-Napoca, Anda este absolventa a prestigioasei universitati americane Stanford, iar acum doi ani si-a pus in practica un plan de afaceri in Silicon Valley (SUA), "raiul" intreprinzatorilor. Anda impreuna cu o prietena, Stephanie Voftsun, au creat in 2012 o retea sociala revolutionara: Knotch, o aplicatie gratuita pentru utilizatorii de iPhone unde oamenii pot sa-si exprime parerea si cu ajutorul culorilor despre diferite teme precum casatoriile gay, conflictul din Siria sau situatia din Ucraina. Reteaua sociala este un start-up cu sediul in San Francisco si care a obtinut o finantare de circa doua milioane de dolari. Banii vin de la mai multi investitori din Silicon Valley, in frunte cu Michael si Xochi Birch, fondatorii retelei sociale Bebo. "Cei doi s-au ocupat si de reteaua Pinterest, care a avut o crestere fulminanta in 2013, de la trei milioane de dolari la trei miliarde de dolari.

Usor de retinut A botezat reteaua sociala Knotch din mai multe motive. Pentru ca e un fel de "scrijelitura", explica ea, asa cum fac puscariasii in inchisoare, e ca urma lasata de ciocanitoare pe lemn. Mi-a placut ca se po... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro