Noul Opel Insignia Grand Sport

Noul Opel Insignia Grand Sport

La interior, noul Insignia Grand Sport il va rasfata pe sofer si cu o plansa de bord eleganta si cu o pozitie de sedere cu 3 cm mai coborata, pentru o experienta de conducere mai directa si mai pasionanta. Postul de conducere este complet orientat catre sofer, care are o pozitie de sedere cu 3 cm mai coborata fata de modelul anterior, fiind astfel mai bine integrat in autovehicul si beneficiind de o experienta de conducere mai sportiva.

acum 52 luni (8 Dec 2016)

Prima generatie a modelului Insignia, Masina Anului 2009, care a inregistrat deja vanzari de 900.000 de unitati. In plus, aceasta le-a permis designerilor sa-i confere noului Insignia Grand Sport proportii atletice impresionante si o aparitie demna de un model varf de lance: cu un aspect mai lung si mai coborat, autovehiculul are silueta subtire, supla a unui coupe si postura indrazneata a autovehiculelor din clasele superioare. La acestea se adauga cele mai bune caracteristici aerodinamice din clasa sa si un coeficient aerodinamic de numai 0,26. La interior, noul Insignia Grand Sport il va rasfata pe sofer si cu o plansa de bord eleganta si cu o pozitie de sedere cu 3 cm mai coborata, pentru o experienta de conducere mai directa si mai pasionanta.

Conceptul Monza a constituit sursa de inspiratie pentru designul interior si exterior al noului Insignia Grand Sport: modelul Monza a fost in studioul de design pe parcursul intregii perioade de dezvoltare a noului varf de lance al marcii Opel. Designerii au avut ca obiectiv sa-i confere noului Insignia un aspect premium la fel de elegant si atletic precum cel al prototipului Monza. In total, noua generatie cantareste cu pana la 175 kg mai putin fata de modelul anterior. Desi, conform noii arhitecturi, ampatamentul a fost marit cu 92 mm, consolele fata si spate au fost reduse semnificativ, iar ecartamentul marit cu 11 mm.

Ampatamentul marit si un design complet nou le ofera cu 32 mm mai mult spatiu la nivelul soldurilor, cu 25 mm mai mult spatiu in zona umerilor si genunchilor si cu 8 mm mai mult spatiu in zona capului. Postul de conducere este complet orientat catre sofer, care are o pozitie de sedere cu 3 cm mai coborata fata de modelul anterior, fiind astfel mai bine integrat in autovehicul si beneficiind de o experienta de conducere mai sportiva.

Despre motorizari nimic inca, doar ca va fi disponibila de anul viitor cu o gama mare de propul... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro