Noile emisiuni de la Pro TV si Antena 1, umbrite de Kanal D: "Exatlon" a scos audiente mai mari decat debuturile "Asia Express" si "Ma insoara mama"

Noile emisiuni de la Pro TV si Antena 1, umbrite de Kanal D:

Batalia de luni seara a principalelor posturi generaliste - Pro TV, Antena 1 si Kanal D - a fost castigata detasat de cel din urma, potrivit cifrelor publicate de Paginademedia.ro.

acum 6 zile (13 Feb 2018)

Batalia de luni seara a principalelor posturi generaliste - Pro TV, Antena 1 si Kanal D - a fost castigata detasat de cel din urma, potrivit cifrelor publicate de Paginademedia.ro. In intervalul orar 20.30-22.30, premierele show-urilor "Ma insoara mama", prezentat de Cove la Pro TV, si "Asia Express", cu Gina Pistol la Antena 1, au fost surclasate de noul show de la Kanal D, "Exatlon". La nivelul intregii tari, reality show-ul de la Kanal D a tinut in fata micilor ecrane peste 2 milioane de romani pe minut, in timp ce Pro TV a fost pe locul doi, cu aproape 1,5 milioane de telespectatori. Aproape 730.000 de telespectatori au ales "Ma insoara mama", in timp ce aventurile vedetelor din "Asia Express", emisiune produsa de Mona Segal si filmata in tari din Asia, au fost urmarite de 635.000 de persoane, mai scrie Paginademedia.ro. Kanal D a iesit invingator si la nivel comercial, cu o cota de piata de 20%, ceea ce inseamna ca unul din cinci telespectatori intre 18 si 49 de ani care se uitau la televizor urmareau "Exatlon", adica o medie totala de 408.000 de privitori. Noul reality show matrimonial prezentat de Cove a fost urmarit de 354.000 de telespectatori, in timp ce Gina Pistol de la Antena 1 si vedetele show-ului "Asia Express" au convins 362.000 de tineri sa tina televizorul pe Antena 1. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro