Neregulile din comert pleaca de la lipsa respectului de sine

Printre problemele concrete semnalate se numara: conditiile si calitatea necorespunzatoare a unor preparate sau semipreparate alimentare, lipsa grupului sanitar la un beach-bar, tarife de cazare prea mari in raport cu conditiile oferite, conditii de cazare necorespunzatoare, taxe de rezervare care nu au fost cerute initial, cand s-a contractat cazarea, rezervare de cazare neclara, anulare de rezervare din partea hotelierului.

acum 84 luni (29 Jun 2017)

Sezonul estival a inceput cu adevarat, o dovada in acest sens fiind si faptul ca ieri a fost inaugurat, oficial, Comandamentul Litoral 2017, desi controalele au inceput de doua saptamani. De la 1 iulie, inspectorii de la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor vor fi ajutati de colegi din tara, care vor fi detasati pe litoral. Pana in acest moment, a precizat acesta, pe litoral s-au inregistrat sase reclamatii pe structurile de alimentatie publica, sapte reclamatii pe structurile de cazare, doua reclamatii pe zona de agrement. Printre problemele concrete semnalate se numara: conditiile si calitatea necorespunzatoare a unor preparate sau semipreparate alimentare, lipsa grupului sanitar la un beach-bar, tarife de cazare prea mari in raport cu conditiile oferite, conditii de cazare necorespunzatoare, taxe de rezervare care nu au fost cerute initial, cand s-a contractat cazarea, rezervare de cazare neclara, anulare de rezervare din partea hotelierului. In ceea ce priveste zona de agrement, au fost doua reclamatii: una legata de probleme de informare referitor la un vehicul tip banana cu care se iese pe apa, dar si una referitoare la zona de plaja unde se poate amplasa cearceaful la liber. "Si anul acesta, ca si anul trecut, pentru zonele de plaje extinse (n.r. - cu fonduri europene) este incorect ca operatorul economic sa apeleze la a pune sezlonguri in zona aceea si de a obtine venituri, fie ca vorbim de sezlonguri, fie ca vorbim de beach-baruri sau alte zone comerciale din care sa rezulte profit", a spus Paul Anghel. Mesajul sau este ca turistul trebuie si poate sa vina pe litoral, situatia fiind monitorizata de ANPC si celelalte institutii.

In opinia sa, toate neajunsurile din domeniul acesta incep de la lipsa respectului de sine.

"Eram in fata casei de marcat, dupa ce filmasem in spate, si aratam unei familii cu copilul langa ce am filmat. Parintele vedea in fata lui, nu trebuia sa ii arat eu filmuletele, ca oalele de ciorba erau p... Citeste intreg articolul pe romanialibera.ro