Motivul pentru care ceasurile din reclame indica aceeasi ora

Motivul pentru care ceasurile din reclame indica aceeasi ora

Desigur ca mai exista si alte ore care ar facilita vizibilitatea logo-ului, precum ora 4:40, dar s-ar putea ca acestea sa nu fie la fel de atragatoare pentru potentialii clienti, dupa cum explica Susanne Hurni, directorul de marketing si publicitate al companiei Ulysse Nardin.

acum 85 luni (25 Apr 2016)

Daca veti analiza orice reclama sau imagine promotionala la ceasuri, veti observa ca acestea sunt setate la ora 10:10.

Motivul pentru fixarea ceasurilor la ora 10:10, dupa cum se explica intr-un articol publicat in cotidianul american The New York Times, este acela ca aceasta pozitionare incadreaza cel mai bine brandul si logo-ul producatorului, potrivit lui Andrew Block, vice-presedintele executiv al comerciantului de ceasuri Tourneau.

Astfel, din moment ce majoritatea firmelor producatoare de ceasuri de mana au logo-ul in partea frontala a ceasului, setarea orei la 12:05 sau la 1:20 l-ar acoperi.

Desigur ca mai exista si alte ore care ar facilita vizibilitatea logo-ului, precum ora 4:40, dar s-ar putea ca acestea sa nu fie la fel de atragatoare pentru potentialii clienti, dupa cum explica Susanne Hurni, directorul de marketing si publicitate al companiei Ulysse Nardin.

Alte branduri de ceasuri sunt chiar mai minutioase atunci cand vine vorba de fixarea orei: Timex fotografiaza intotdeauna ceasurile electronice atunci cand acestea arata ora 10:09:36 (foto jos). ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro