Miturile despre slabit, explicate de specialisti. Cat de bune sunt pastilele de slabit, ceaiurile sau dietele disociate

Miturile despre slabit, explicate de specialisti. Cat de bune sunt pastilele de slabit, ceaiurile sau dietele disociate

Gustari eu recomand sub forma de fructe, de recomadat cele care sunt acum vara, nu chiar atat de calorice si de dulci, fructele de toamna sunt putin de evitat, sunt mai consistente, mai dulci si un pic mai calorice", explica specialistul. "In functie de patologia individuala, eu zic ca merg numai la persoanele tinere, fara niciun fel de alte probleme, in schimb odata cu inaintarea un pic in varsta si asocierea altor probleme sunt riscuri de a deregla metabolismul cu totul, pe toate liniile se pot induce probleme, sub 1000 de calorii pe zi nu prea sunt ok, trebuie rabdare la regimul de slabit, perseverenta, si asta nu prea au pacientii, in momentul in care te hotarasti trebuie sa-ti schimbi viata cu totul, sa renunti la multe si pe termen lung, daca se poate definitiv", explica medicul Mirela Bogdan. Au inlocuit zaharul cu indulcitori si in general au continut de grasimi si sunt si ele destul de calorice si inlocuitorii de zahar sunt poate chiar mai dulci, o ciocolata dietetica chiar e dulce, ca si aport de calorii cam tot pe acolo e.

acum 79 luni (23 Jun 2015)

Pastilele de slabit, atat de des intalnite in reclame, nu prea ne ajuta daca vrem sa pierdem in greutate, poate doar daca le asociem cu miscare si dieta, spun specialistii. "Sincer, putin (ne ajuta, n.r.), din cate am vazut, poate pe cazuri selectionate, daca omul tine regim si face miscare cred ca ar ajuta si pastilele, dar ele de capul lor, singure, fara regim, fara miscare, mai putina speranta, cu toate ca la ora actuala ne-am dori o pastila minune sa faca in locul nostru efortul dar din pacate eu zic ca nu, numai combinate cu dieta si cu miscare.

Ceaiurile de slabit ajuta numai in masura in care sunt usor laxative, usor diuretice, se combate constipatia, se combat un pic edemele periferice, nu sunt rele, si eu le recomad, dar nici ele nu fac minuni, sunt tot un adjuvant", explica Mirela Bogdan, medic primar diabet, nutritie si boli metabolice. Au in schimb de castigat, fara a avea probleme de sanatate, cei care aleg sa-si schimbe stilul de viata si elimina carnea din alimentatie, optand pentru un regim ovo-lacto vegetarian. Tinute pe scurt timp pot fi eficiente dar pentru persoanele usor mai in varsta si cu alte afectiuni nu sunt recomandate pentru ca pot sa produca dezechilibre metabolice chiar importante, sunt si greu tolerate de catre organism. Sunt pro regim vegetarian, dar nu chiar asa de strict vegetarian, un aport de proteine tot se recomanda si proteinele de origine vegetala nu sunt proteine de cea mai buna calitate. Lactatele iarasi sunt importante pentru aportul de calciu, dar lactele mai degresate, cele semidegresate cel putin au mai putine grasimi si au acelasi aport de calciu", explica specialistul. La fel de important este insa sa "impartiti" mancarea in cat mai multe mese, de preferat trei principale si doua gustari. "Ca si calorii si cantitati e foarte important intr-adevar, toata lumea accentueaza masa de seara dar toate mesele de fapt conteaza, ca multa lume spune mananci ce vrei dar seara sa nu mananci aproape nimic, pana la urma e ca o... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro