Mituri despre exercitiile fizice care iti fac mai mult rau decat bine: explicatii pe intelesul tuturor

Mituri despre exercitiile fizice care iti fac mai mult rau decat bine: explicatii pe intelesul tuturor

Mit: cea mai buna perioada de timp in care sa faci exercitii este dimineata Adevar: Cea mai buna perioada pentru exercitii este acel timp in care poti sa practici sportul dorit in mod consistent. Mit: abdomenele reprezinta cea mai buna cale sa ai celebrele "patratele" Adevar: abdomenele solicita, spre deosebire de alte exercitii, doar o parte a muschilor abdominali, in timp ce exercitiile de tip plank sunt ideale pentru ca stimuleaza mai multe categorii de muschi, mai ales cei care ajuta la formarea celebrelor "patratele".

acum 82 luni (14 Jun 2017)

Mit: cea mai buna perioada de timp in care sa faci exercitii este dimineata

Adevar: Cea mai buna perioada pentru exercitii este acel timp in care poti sa practici sportul dorit in mod consistent. Mit: ridicarea de greutati transforma grasimea in muschi

Adevar: Nu poti sa transformi grasimea in muschi. Ceea ce face antrenamentul cu greutati este sa construiasca mai bine tesutul muscular in jurul tesutului de grasime. Cea mai buna modalitate de a reduce din tesutul adipos este sa ai o dieta sanatoasa care include legume, cereale integrale, proteine si grasimi sanatoase, cum ar fi cele din uleiul de masline si peste. Mit: puzzle-urile si jocurile sunt cele mai bune "antrenamente" ale creierului

Adevar: Exercitiile fizice obisnuite sunt cele mai bune exercitii pentru creier. Noile studii au aratat ca exercitiile de aerobic, de exemplu, intensifica ritmul cardiac, va tine in priza si va determina sa eliminati apa prin transpiratie, lucruri cu un puternic impact benefic asupra creierului. Mit: exercitiile reprezinta cea mai buna cale de a slabi

Adevar: Daca vrei sa slabesti nu trebuie sa te bazezi doar pe exercitii, ci si pe schimbarea dietei. Mit: abdomenele reprezinta cea mai buna cale sa ai celebrele "patratele"

Adevar: abdomenele solicita, spre deosebire de alte exercitii, doar o parte a muschilor abdominali, in timp ce exercitiile de tip plank sunt ideale pentru ca stimuleaza mai multe categorii de muschi, mai ales cei care ajuta la formarea celebrelor "patratele". Mit: fara exercitii, in doua saptamani nu mai esti in forma

Adevar: In majoritatea cazurilor, tesutul muscular format poate sa se descompuna in decurs de o saptamana, fara exercitii regulate. "Daca opresti antrenamentele, o sa ajungi in cele din urma la stadiul de dinainte de a le incepe. Mit: bauturile dedicate sportivilor reprezinta cel mai bun mod de a te hidrata dupa exercitiiCiteste intreg articolul pe adevarul.ro