Ministrul Justitiei o critica pe sefa DNA. Tudorel Toader sugereaza ca Laurei Codruta Kovesi ii lipseste loialitatea constitutionala

213/P/2017 clasat in data de 20.06.2017 (Sufrageria lui Oprea-n.r.), iar procurorul general Augustin Lazar a refuzat solicitarea comisiei si a emis doua postari pe Facebook si un comunicat al PICCJ potrivit caruia a solicitat CSM: sa-si exercite rolul de garant al independentei justitiei, sa sesizeze CCR cu un conflict juridic de natura constitutionala intre autoritatea legiuitoare si autoritatea judecatoreasca si sa ii fie clarificat "daca poate fi trimis comisiei parlamentare, in copie, un dosar in care s-a dispus o solutie de clasare ce vizeaza infractiuni pentru care nu s-a implinit termenul de prescriptie a raspunderii penale".

acum 40 luni (7 Aug 2017)

Ministrul Justitiei, Tudorel Toader, a scris, luni dimineata, pe pagina sa de Facebook, un mesaj care pare o aluzie la atitudinea sefei DNA, Laura Codruta Kovesi, precum si a procurorului general, Augustin Lazar.

Aceasta a inaintat, vineri, Consiliului Superior al Magistraturii o cerere de respingere a solicitarilor Parchetului General cu privire la documentele solicitate de comisie si pe care procurorul general Augustin Lazar a refuzat sa le transmita. 213/P/2017 clasat in data de 20.06.2017 (Sufrageria lui Oprea-n.r.), iar procurorul general Augustin Lazar a refuzat solicitarea comisiei si a emis doua postari pe Facebook si un comunicat al PICCJ potrivit caruia a solicitat CSM: sa-si exercite rolul de garant al independentei justitiei, sa sesizeze CCR cu un conflict juridic de natura constitutionala intre autoritatea legiuitoare si autoritatea judecatoreasca si sa ii fie clarificat "daca poate fi trimis comisiei parlamentare, in copie, un dosar in care s-a dispus o solutie de clasare ce vizeaza infractiuni pentru care nu s-a implinit termenul de prescriptie a raspunderii penale". ... Citeste intreg articolul pe romanialibera.ro