Microsoft Summit 2014: Ce inseamna inovatia si cum poti ajunge de la o idee la urmatoarea mare tehnologie a lumii
La Microsoft Summit 2014, desfasurat in Bucuresti intre 12 si 13 noiembrie, s-a discutat mult despre impactul inovatiilor tehnologice fie ca este vorba de o echipa de dezvoltatori mai productiva, fie ca se pune problema deciziilor mai bune luate de o companie care se poate folosi la maximum de informatii. Inca sunt clienti pe care nu-i stie si nici n-a ajuns la mecanismul perfect de vanzare, dar cand trece la incremental sunt date cunoscute si are sanse de crestere spre a fi lider pe piata precum e Windows pe sisteme de operare.
La Microsoft Summit 2014, desfasurat in Bucuresti intre 12 si 13 noiembrie, s-a discutat mult despre impactul inovatiilor tehnologice fie ca este vorba de o echipa de dezvoltatori mai productiva, fie ca se pune problema deciziilor mai bune luate de o companie care se poate folosi la maximum de informatii. In acest sens, Microsoft ofera din aceasta luna companiilor din Romania o noua solutie pentru cresterea productivitatii departamentelor de vanzari, care include Microsoft Dynamics CRM Online Professional cu Office 365 si Power BI.
Microsoft le ofera, astfel, profesionistilor din domeniu o combinatie foarte buna de instrumente care pot fi integrate usor cu aplicatiile de business pentru ii ajuta sa obtina rezultate mai bune. Intreaga suita de solutii este disponibila in cadrul unei oferte promotionale, la pretul de 52 de euro lunar per utilizator. Totusi, sa revin la ideea de inovatie si ce inseamna aceasta cu adevarat pentru doua mari categorii: creatorii din IT si utilizatorii din IT. David Chappell, consultant pe tehnologie si director la Chappell & Associates, a vorbit despre inovatia care aduce valoare, iar experimentele nu pot fi trecute niciodata drept inovatie, daca nu ajung sa aiba valoare. Cele trei fete ale unei inovatii
Subiectul pe care s-a concentrat Chappell in discursul sau a fost inovatia cu precadere in cloud, acolo unde Microsoft si alte companii au arhitecturi puse la punct, dar inca este cautat acel "element care vinde". Pentru ca o inovatie sa isi demonstreze valoarea, Chappell a spus ca trebuie sa reziste modelului i3: idee, implementare si infuzie. Interfata grafica e un exemplu: Xerox a avut-o, Apple a preluat-o, Microsoft a exploatat-o la maximum cu Windows 1.0, apoi Windows 3.1 si a devenit profitabila si dezirabila de catre utilizator.
"E greu sa gasesti ideile bune la timpul potrivit, iar oamenii nu sunt dornici de schimbare, de aceea partea de infuzie e cea m... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro