Mic dejun pentru creier. Cum putem avea o minte agila chiar daca nu mai suntem foarte tineri

Mic dejun pentru creier. Cum putem avea o minte agila chiar daca nu mai suntem foarte tineri

O alta combinatie poate fi un mix de fructe de padure - proaspete sau inghetate - cu lapte de soia, orez sau ivaz si cu migdale sau nuci sau seminte de in sau dovleac. Fructele de padure furnizeaza antioxidanti care protejeaza creierul de radicalii liberi, nucile si semintele furnizeaza proteine si grasimi de buna calitate.

acum 28 luni (27 Apr 2017)

Indiferent de varsta, o dieta deficitara cauzeaza o gandire incetosata, pierderea memoriei si o putere de concentrare scazuta.

Creierul este un organ care are nevoie constanta de oxigen, energie si glucoza. Mainile si picioarele reci sunt un semn ca aceasta circulatie este deficitara, fapt care afecteaza si creierul.

Dintre toate nutrimentele, creierul are nevoie cel mai mult de glucoza, dar alimentarea trebuie sa fie constanta.

Este important sa mancam la fiecare cateva ore pentru ca saritul peste mese face ca in sistemul circulator sa se afle o cantitate prea mica de glucoza si ne vom simti fara vlaga si ne va fi greu sa ne concentram.

Doua variante de mic dejun

Micul dejun este esential pentru stimularea creierului. El reprezinta cea mai buna cale de reaprovizionare cu energie dupa somn si ne va ajuta sa ne mentinem toata dimineata in ritm alert.

Iata din ce ar trebui sa se compuna un mic dejun care ajuta creierul: un ou fiert sau omleta si o felie de paine din faina integrala sau secara. Acest tip de paine furnizeaza carbohidrati nerafinati, in timp ce oul are proteine de foarte buna calitate, care incetineste si mai mult eliberarea carbohidratilor, asigurand aminoacizi esentiali si grasimi omega-3 care ajuta la mentinerea luberfierii celulelor din creier.

O alta combinatie poate fi un mix de fructe de padure - proaspete sau inghetate - cu lapte de soia, orez sau ivaz si cu migdale sau nuci sau seminte de in sau dovleac. Fructele de padure furnizeaza antioxidanti care protejeaza creierul de radicalii liberi, nucile si semintele furnizeaza proteine si grasimi de buna calitate.

Grasimile animale trebuie reduse

Grasimile de origine animala, saturate, trebuie reduse din dieta pentru ca obstructioneaza arterele si impiedica irigarea creierului cu sange.

Antioxidantii sunt substante care protejeaza creierul de actiunea nefasta a radicalilor liberi... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro