Metode simple de imbunatatire a functiilor creierului, dovedite stiintific

Metode simple de imbunatatire a functiilor creierului, dovedite stiintific

Un studiu desfasurat timp de zece ani, in care subiectii au fost rugati sa completeze integrame, a scos la iveala ca aproape trei sferturi dintre cei care au facut acest lucru zilnic aveau o memorie mai buna si un risc mai scazut de dementa.

acum 37 luni (20 Jul 2017)

Un stil de viata sanatos si adoptarea catorva obiceiuri benefice pot imbunatati memoria si scadea riscul dementei. Dincolo de numeroasele suplimente care au invadat piata, exista cateva metode simple care pot fi aplicate zilnic, scrie independent.co.uk. Faceti miscare

Potrivit unui studiu recent, cele mai simple exercitii facute dimineata ar putea fi cheia spre intarzierea procesului de imbatranire psihica. Beti un cappucino

Iubitorii de cafea/cappucino se pot bucura sa afle ca obiceiul lor de a bea licoarea preferata in fiecare dimineata este si benefic. Nu numai ca ne tine in alerta prin blocarea receptorilor responsabili de starea de oboseala, dar reduce si riscul aparitiei depresiei sau a unor boli precum Alzheimerul si Parkinson. Luati o pauza de somn

Creierul nu doarme niciodata. Cu toate acestea, privarea de somn poate duce la slabirea atentei, limitand gandirea creativa. In cazul in care nu puteti lua o pauza de somn in timpul zilei, incercati sa dormiti cel putin sapte ore pe noapte. Profitati de beneficiile vitaminelor

Vitamina B12 este renumita pentru capacitatea sa de a ajuta sistemul nervos central, deficienta putand duce la pierderi de memorie. Vitamina D - cea pe care o obtinem de la lumina soarelui - este, de asemenea, esentiala pentru intretinerea functiei cognitive. Femeile, in special, din cauza menstruatiei, ar trebui sa acorde o atentie mai mare mentinerii unui nivel optim de fier, acesta ajutand la oxigenerarea creierului. Un studiu desfasurat timp de zece ani, in care subiectii au fost rugati sa completeze integrame, a scos la iveala ca aproape trei sferturi dintre cei care au facut acest lucru zilnic aveau o memorie mai buna si un risc mai scazut de dementa. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro