Metode de intarire a sistemului imunitar specifice sezonului estival

Metode de intarire a sistemului imunitar specifice sezonului estival

Cercetarile au aratat ca 5-30 de minute (dimineata sau seara, dupa orele 17.00) de expunere la soare, de 2-3 ori pe saptamana, fara sa folosim creme de protectie, asigura necesarul zilnic de vitamina D. Gaseste un suport alimentar adecvat Avand in vedere multitudinea de factori de risc la care ne supunem sanatatea zi de zi, de la razele ultraviolete pana la poluare si razele elecromagnetice emise de echipamentele electronice ce ne inconjoara, e bine sa ne fortificam sistemul imunitar cu ajutorul unor suplimente adecvate.

acum 50 luni (28 Jul 2017)

Imunitatea nu e ceva ce descreste pe timp de iarna si creste vara.

Asadar, ti-am pregatit cateva metode prin care iti poti intari imunitatea, specifice sezonului estival:

Fa-ti plinul de vitamina D de la soare

Cu totii stim ca expunerea la soare ne ajuta sa sintetizam vitamina D. Aceasta vitamina este esentiala in organism pentru ca stimuleaza sistemul imunitar si cresterea celulelor, are rol antiinflamator, imbunatateste functia cardiaca, poate preveni depresia sau diminua simptomele in cazul femeilor tinere, scade riscul de cancer etc. Cercetarile au aratat ca 5-30 de minute (dimineata sau seara, dupa orele 17.00) de expunere la soare, de 2-3 ori pe saptamana, fara sa folosim creme de protectie, asigura necesarul zilnic de vitamina D.

Terapia cu apa de mare intareste imunitatea

Daca te incearca o raceala exact inainte sa pleci la mare, nu-ti amana plecarea! Asemanatoare din punctul de vedere al compozitiei cu cea a plasmei sangvine, apa de mare este absorbita rapid de piele in timp ce inoti. Sarurile minerale si aminoacizii din apa sarata, precum si climatul marin care contine ioni negativi, au efect antibacterian si antibiotic, ceea ce stimuleaza capacitatea de aparare a corpului de agentii patogeni.

Infrupta-te din Farmacia Naturii

Vara este anotimpul ideal pentru a profita de remediile naturale pe care fructele si legumele acestui sezon le ofera. Consuma fructele si legumele ca atare, sau sub forma de sucuri, salate sau, de ce nu, incearca cateva retete de inghetata raw-vegan.

Gaseste un suport alimentar adecvat

Avand in vedere multitudinea de factori de risc la care ne supunem sanatatea zi de zi, de la razele ultraviolete pana la poluare si razele elecromagnetice emise de echipamentele electronice ce ne inconjoara, e bine sa ne fortificam sistemul imunitar ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro