MedLife a intrat pe piata serviciilor stomatologice cu o clinica de 500.000 de euro in Bucuresti

MedLife a intrat pe piata serviciilor stomatologice cu o clinica de 500.000 de euro in Bucuresti

Clinica DentaLife are o suprafata de 400 de metri patrati, structurata pe doua nivele, si cuprinde patru cabinete medicale, o sala de mici interventii si un departament de radiologie dentara. MedLife este cel mai mare operator de pe piata privata de servicii medicale, care opereaza o retea formata din 13 Hyperclinici, 18 laboratoare proprii de analize, 7 unitati spitalicesti, 3 maternitati, 12 centre de excelenta, 8 farmacii PharmaLife Med si colaboreaza cu 145 clinici medicale partenere din toata tara.

acum 55 luni (16 Apr 2015)

Clinica DentaLife are o suprafata de 400 de metri patrati, structurata pe doua nivele, si cuprinde patru cabinete medicale, o sala de mici interventii si un departament de radiologie dentara. Unitatea cuprinde servicii de stomatologie generala, chirurgie orala si oro-maxilo-faciala, implantologie, protetica, endodontie, ortodontie, estetica dentara, stomatologie pediatrica, parodontologie, radiologie dentara, analize de laborator, precum si alte servicii conexe din sfera ORL, neurologie si dermatologie estetica. Aditional serviciilor traditionale de stomatologie, in cadrul clinicii DentaLife vor putea fi abordate tumori benigne si leziuni chistice cervico-faciale de mici dimensiuni, afectiuni ale sinusului maxilar de cauza dentara, afectiuni ale articulatiei temporo-mandibulare, nevralgia de trigemen. "Suntem, probabil, primul operator care va oferi solutii medicale integrate pentru o paleta larga de afectiuni dentare indiferent de gradul de complexitate, sub un singur acoperis. MedLife este cel mai mare operator de pe piata privata de servicii medicale, care opereaza o retea formata din 13 Hyperclinici, 18 laboratoare proprii de analize, 7 unitati spitalicesti, 3 maternitati, 12 centre de excelenta, 8 farmacii PharmaLife Med si colaboreaza cu 145 clinici medicale partenere din toata tara. MedLife vizeaza o crestere organica de 16% pana la valoarea de 93 milioane euro, dar tinta companiei este atingerea pragului de 100 milioane euro, aceasta fiind conditionata de noi achizitii. De asemenea, reprezentantii MedLife estimeaza o crestere a profitului operational, pana la 17 milioane euro, respectiv un avans de 31% fata de 2014. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro