Masinile cu norme de poluare Euro 0, 1, 2 si non-Euro, interzise in Bucuresti de anul viitor. Din 2020 vor fi interzise si masinile Euro 3, iar din 2021 cele Euro 4

Masinile cu norme de poluare Euro 0, 1, 2 si non-Euro, interzise in Bucuresti de anul viitor. Din 2020 vor fi interzise si masinile Euro 3, iar din 2021 cele Euro 4

Mai mult, in proiectul de hotarare initiat de consilierul municipal Lucian Iliescu (PMP) se mai arata ca din anul 2020 ar urma sa fie interzisa in Capitala circulatia autovehiculelor incadrate in clasa de poluare 3, zilnic, in intervalul orar 6,00 - 22,00. In fine, se mai arata in document, din anul 2021, ar urma sa fie interzisa circulatia autovehiculelor incadrate in clasa de poluare 4, zilnic, in acelasi intervalul orar."Fac exceptie de la aceasta restrictie: autovehiculele indreptatite sa utilizeze semnale speciale de avertizare luminoase, autovehiculele care efectueaza transport in comun, ambulantele, ale celor care indeplinesc sarcini publice, transporta alimente, respectiv autovehiculele de depanare sau de transport vehicule care au girofaruri galbene.

acum 78 luni (20 Apr 2018)

Mai mult, in proiectul de hotarare initiat de consilierul municipal Lucian Iliescu (PMP) se mai arata ca din anul 2020 ar urma sa fie interzisa in Capitala circulatia autovehiculelor incadrate in clasa de poluare 3, zilnic, in intervalul orar 6,00 - 22,00. In fine, se mai arata in document, din anul 2021, ar urma sa fie interzisa circulatia autovehiculelor incadrate in clasa de poluare 4, zilnic, in acelasi intervalul orar."Fac exceptie de la aceasta restrictie: autovehiculele indreptatite sa utilizeze semnale speciale de avertizare luminoase, autovehiculele care efectueaza transport in comun, ambulantele, ale celor care indeplinesc sarcini publice, transporta alimente, respectiv autovehiculele de depanare sau de transport vehicule care au girofaruri galbene. Totodata, in aceasta categorie de exceptie se incadreaza si autovehiculele diplomatilor, militare, autovehiculele care transporta persoane cu handicap locomotor si carele TV", se mai arata in proiect. Conform propunerii, nerespectarea prevederilor ar urma sa constituie contraventie, fiind sanctionata cu amenda de la 500 la 2.000 de lei. Pe parcursul a 60 de zile de la adoptarea hotararii ar urma sa se realizeze o campanie de informare a cetatenilor prin mass-media, retele de socializare si prin afisaj stradal. Un milion de masini circula zilnic in Capitala Consilierul municipal Lucian Iliescu a declarat pentru "Adevarul" ca proiectul a si fost depus la registratura Primariei Capitalei si ca in cel mai scurt timp va intra in dezbatere publica. Lucian Iliescu sustine ca parcul auto trebuie tinut sub control deoarece numarul masinilor inmatriculate in Bucuresti este foarte mare, iar un procent insemnt de autoturisme are o vechime apreciabila si, deci, sunt poluante. Initiatorul proiectului de hotarare spune ca restrictia de circulatie in Capitala este numai una dintre masurile care sunt obligatoriu de luat pentru reducerea poluarii. Apoi Soseaua de Centura trebuie reabilitata in totalitate pentru ca cei in tranzit... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro