Legatura dintre jogging si problemele medicale. Cum si cat trebuie sa facem miscare

Legatura dintre jogging si problemele medicale. Cum si cat trebuie sa facem miscare

FOTO Shutterstock Potrivit unui studiu realizat de Institutul de Cercetare Cardiovasculara din cadrul Retelei de Sanatate Lehigh Valley, Lehigh Valley Health Network, pe 3.800 de persoane pasionate de jogging, de ambele sexe, cu o varsta medie de 46 de ani, persoanele care alearga cel mai mult au o speranta de viata mai mica decat cele care alearga moderat.

acum 47 luni (21 Mar 2016)

Specialistii englezi spun ca alergarea usoara poate prelungi viata, unele persoane simtindu-se revigorate, mai vesele sau intr-o stare generala mai buna dupa o sesiune de exercitii. Cum trebuie sa inceapa o sedinta de jogging Inainte de toate, trebuie sa stiti ca un antrenament trebuie sa inceapa cu o sedinta, cat de mica, de incalzire. Ideal ar fi ca, atunci cand va apucati de alergat, sa fiti echipati corespunzator, cu pantofi sport si imbracaminte cat mai lejera, iar daca sunteti incepatori, sa alergati, pentru inceput, pe suprafete cat mai plane. Medicii atrag atentia ca mai mult de trei ore pe saptamana de alergat pot sa uzeze organismul.

FOTO Shutterstock Potrivit unui studiu realizat de Institutul de Cercetare Cardiovasculara din cadrul Retelei de Sanatate Lehigh Valley, Lehigh Valley Health Network, pe 3.800 de persoane pasionate de jogging, de ambele sexe, cu o varsta medie de 46 de ani, persoanele care alearga cel mai mult au o speranta de viata mai mica decat cele care alearga moderat. De asemenea, daca nu suntem echipati corespunzator putem avea dureri de coloana, daca alergam pe calcaie, pe cand o alergare pe varfuri solicita la maximul muschii. Miscarea gresita a bratelor in timpul alergarii este principala cauza a durerilor de spate, mai spun specialistii, iar platfusul poate accentua durerile de solduri, spate sau genunchi. De asemenea, accelereaza sistemul digestiv si va ajuta sa scapati de problemele digestive, ne scapa de depresie, ne ajuta sa crestem capacitatea de lucru, arde grasimile, intareste muschii picioarelor, soldurilor si ai spatelui si ajuta sa dormiti mai bine. Conceptul de alergare usoara practicata pentru intretinerea sanatatii a fost introdus de Arthur Lydiard, in Noua Zeelanda, care a infiintat un club, ai carui membri se intalneau o data pe saptamana pentru "a socializa si a-si imbunatati conditia fizica". ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro