La ce sunt atente stewardesele cand intram in avion si pentru cate minute este suficient aerul din masca de oxigen

La ce sunt atente stewardesele cand intram in avion si pentru cate minute este suficient aerul din masca de oxigen

Secretele liniilor aeriene au iesit la iveala in cadrul unei postari de pe forumul Reddit, unde mai multi angajati ai liniilor aeriene sau din aeropoturi au facut o serie de marturisiri amuzante, dar si socante. Intr-o situatie de criza, astfel de persoane pot fi de ajutor, iar daca se intampla ceva si lucrurile par sa se agraveze, voi apela discret la aceste persoane, in speranta ca ne vor ajuta in caz de nevoie", a precizat unul din utilizatori, adaugand ca persoanele care par mai putin inzestrate cu forta fizica nu vor fi plasate langa locurile cu iesiri, intrucat nu ar putea ridica manetele care deschid usile.

acum 102 luni (12 Jan 2016)

Secretele liniilor aeriene au iesit la iveala in cadrul unei postari de pe forumul Reddit, unde mai multi angajati ai liniilor aeriene sau din aeropoturi au facut o serie de marturisiri amuzante, dar si socante. Astfel, curiosii pot afla pentru cat timp le ajunge cantitatea de aer din mastile de oxigen si ca, din motive de securitate, pilotii au parte de meniuri variate, prestabilite. Mai mult decat atat, sfaturile pe care acestia le ofera calatorilor ii pot ajuta pe cei din urma sa economiseasca bani sau sa evite imbolnavirea. Potrivit "Daily Mail", in cazul unei depresurizari la bord, mastile cu care este echipat avionul contin o cantitate de oxigen pentru 12-15 minute, acesta fiind timpul de care are nevoie echipajul sa aduca avionul la o altitudine mai mica, unde se poate respira normal. Un alt angajat a sfatuit pasagerii sa isi foloseasca propriile casti audio atunci cand calatoresc, pentru ca cele puse la dispozitie de compania aeriana sunt refolosite. Un alt amanunt dezvaluit ca este ca pilotii primesc trei mese pe zi, fiecare preparat fiind ales in asa fel incat sa nu le produca intoxicatie alimentara sau alte probleme de sanatate. De asemenea, pasagerii nu au intimitatea asigurata atunci cand folosesc toaleta avionului, intrucat usa se poate deschide din exterior, desi este blocata pe interior, pentru a se putea interveni in situatii de urgenta. La fel de inutile sunt si incuietoarele bagajelor. "Lacatele de la bagajele cu fermoar sunt inutile. Eu am procedat de multe ori asa atunci cand nu am putut identifica bagajele calatorilor", a scris un alt angajat sub protectia anonimatului. Aceasta spune ca de multe ori gentile de calatorie ale calatorilor sunt oprite pentru inspectii amanuntite, iar acestea nu se termina decat dupa ce avionul deja a decolat. In alte cazuri, bagajele sunt trimise catre avionul gresit sau pica de pe cartul cu care sunt transportate spre aeronava.

Vorba dulce mult aduce S-a explicat si de ce pasagerii au de castigat daca sunt p... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro