Irina Margareta Nistor, despre Star Wars: Reclama cu "ala negru de respira greu", mai buna decat orice marketing

Irina Margareta Nistor, despre Star Wars: Reclama cu

Criticul de film Irina Margareta Nistor spune ca seria "Razboiul Stelelor" a beneficiat de succes in Romania datorita reclamei, tipic romanesti, realizata de publicitarul Bogdan Naumovici pentru televizoarele Teletech. Star Wars: Sistemul Disney de a aduce laolalta toate generatiile Noul film a trezit nu numai interesul fanilor pentru intreaga serie, ci si o intreaga masinarie de promovare, cu scopul de a atrage tot mai multi doritori. E un fel de fuga de ce te inconjoara, in ideea ca acolo, intre stele, e mai bine, cu conditia sa nu ramai de tot acolo", arata Irina Margareta Nistor.

acum 84 luni (16 Dec 2015)

Criticul de film Irina Margareta Nistor spune ca seria "Razboiul Stelelor" a beneficiat de succes in Romania datorita reclamei, tipic romanesti, realizata de publicitarul Bogdan Naumovici pentru televizoarele Teletech. "E printre primele SF-uri care intrau in Romania, in afara de ce se mai vedea la cinemateca. Romanii vedeau un SF cu animalute ciudate si cu tot felul de monstri, unii dintre ei simpatici, altii infioratori. Despre noul film al seriei, "Star Wars: The Force Awaken/ Razboiul stelelor: Trezirea fortei", programat pentru lansare vineri, 18 decembrie, criticul este de parere ca sincronizarea cu perioada sarbatorilor ii va garanta succesul. E Ajunul, sunt sarbatorile, toata lumea e detasata, toata lumea vrea ceva nou, cand cinematografele sunt in mall-uri, la noi si in America, deci, mergem si facem cumparaturile si mai vedem si un film. De ce sa nu mergem chiar la asta, nu?", spune Irina Margareta Nistor (foto dreapta David Muntean). Star Wars: Sistemul Disney de a aduce laolalta toate generatiile Noul film a trezit nu numai interesul fanilor pentru intreaga serie, ci si o intreaga masinarie de promovare, cu scopul de a atrage tot mai multi doritori. Arata ca filmul se bazeaza pe un gust mai larg, al telespectatorului de televiziune, un spectator mai vast decat cel de cinematograf. Plus sistemul Disney de a aduce laolalta toate generatiile: vor sa vada, in egala masura, si cei de 80 de ani, dar si copiii care habar nu au ce e , dar li s-a inoculat ideea prin desene animate, prin jucarele. Oricum, cred ca 90% din scrisorile de anul asta catre Mos Craciun sunt cu personaje din . La Londra, de exemplu, magazinele, in aranjamentele de Craciun, preiau personajele pe care le imbraca de sarbatoare", declara Irina Margareta Nistor. Chiar daca nu a vazut "Trezirea Fortei", Irina Margareta Nistor are asteptori mari: "Am recreat recent un dublaj de film la , mi s-a parut extrem de dulce naiv, dupa ce am revazut intreaga serie. Avea foarte multe asa-zise efecte speci... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro