Inventiile revolutionare din domeniul IT, medaliate la Infomatrix. Cum au reusit liceenii din Barlad sa surprinda juriul

Inventiile revolutionare din domeniul IT, medaliate la Infomatrix. Cum au reusit liceenii din Barlad sa surprinda juriul

Proiectele propuse de ei, Emphtal, Knolth si Hamph, au fost puternic mediatizate si apreciate atat de juriu, cat si de vizitatori si participanti la eveniment. Un sir lung de rezultate impunatoare ale unor actuali sau fosti discipoli imi da incredere ca pot oferi comunitatii locale, regionale si nationale tineri care prin competentele dobandite pot crea bunuri si servicii valoroase, in societatea cunoasterii in care vor trai", a spus profesorul de informatica Vlad Giurcanu, coordonatorul celor sase liceeni.

acum 82 luni (11 Apr 2016)

Ciripescu Tudor, Angheluta Raluca, Ganea Antonio, Cibotaru Matei, Gagiu Filip si Pascanu Stefan elevi ai Colegiului National "Gh. Proiectele propuse de ei, Emphtal, Knolth si Hamph, au fost puternic mediatizate si apreciate atat de juriu, cat si de vizitatori si participanti la eveniment.

Emphtal (autori: Ciripescu Tudor, Angheluta Raluca - clasa a X-a) este un proiect ce isi propune sa prezinte un nou concept de comunicatii online, utilizand telefonul pentru insertia elementelor nonverbale si de mediu in conversatii text, in mod automat.

Knolth (autori: Ganea Antonio, Cibotaru Matei, elevi clasa a IX-a) este o modalitate revolutionara de a prezenta, exersa si evalua cunostintele dobandite din manualele scolare intr-o lume virtuala, subiectul fiind un personaj in interiorul jocului Minecraft.

Hamph (autori: Gagiu Filip, Pascanu Stefan) identifica o noua modalitate de a utiliza telefonul pentru recreere si divertisment, acesta fiind instrument in timpul jocului, si nu doar o masinarie la care se joaca jocul. Knolth are ca dezvoltatori elevi de numai 15 ani, Antonio Ganea si Andrei Cibotaru, carora li s-a prezis ca vor fi lideri de necontestat ai generatiei lor pe masura ce capacitatile lor de afirmare vor fi tot mai vizibile.

"Urmez asiduu si de multi ani o orientare pentru educarea si instruirea in domeniul tehnologiilor informatice, ce presupune lucrul in echipa pentru sarcini dedicate, pe proiecte carora le formulez amanuntit cerinte adaptate realitatilor contemporane. Capacitatile inventive si creative trebuie si pot fi descoperite, cultivate si instruite. Un sir lung de rezultate impunatoare ale unor actuali sau fosti discipoli imi da incredere ca pot oferi comunitatii locale, regionale si nationale tineri care prin competentele dobandite pot crea bunuri si servicii valoroase, in societatea cunoasterii in care vor trai", a spus profesorul de informatica Vlad Giurc... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro