"Initiativa Romania" il critica pe Iohannis pentru pozitia pro-Antena 3: "Presedintele a pus sub semnul intrebarii notiunea de justitie"

"Ii multumim pentru prezenta Presedintelui Romaniei, dar am aflat cu uimire, la finalul dezbaterii, ca, la intrarea in sala, in cateva cuvinte si sub pretextul , Presedintele a pus sub semnul intrebarii notiunea de justitie si de aplicare neconditionata a hotararilor Justitiei. Drept urmare, miscarea civica nascuta pe fondul revoltei tragediei de la Colectiv, "cheama noile partide deja inregistrate si candidatilor, care si-au anuntat candidatura in Bucuresti - USB, M10, 200 pentru Bucuresti, UCDR si Miscarea Liberala -, respectiv Nicusor Dan si Ciprian Ciucu, sa-si asume responsabilitatea fata de oamenii pe care vor sa-i reprezinte, sa ne asezam la masa si sa decidem o alianta electorala pentru alegerile locale".

acum 48 luni (18 Feb 2016)

"Ii multumim pentru prezenta Presedintelui Romaniei, dar am aflat cu uimire, la finalul dezbaterii, ca, la intrarea in sala, in cateva cuvinte si sub pretextul , Presedintele a pus sub semnul intrebarii notiunea de justitie si de aplicare neconditionata a hotararilor Justitiei. In aceeasi zi, Parlamentul a devenit tribuna apararii intereselor financiare si politice ale unui fost senator si presedinte de partid parlamentar, condamnat pentru spalare de bani si trafic de influenta", arata Initiativa Romania.

Ieri, iniante de a intra la Biblioteca Universitata, unde a avut loc dezbaterea "Primavara politica a societatii romanesti", presedintele Klaus Iohannis a criticat abordarea "heirupista" a inspectorilor ANAF la evacuarea trustului Intact, spunand ca libertatea de exprimare nu poate fi suprimata pentru "banale motive administrative".

Drept urmare, miscarea civica nascuta pe fondul revoltei tragediei de la Colectiv, "cheama noile partide deja inregistrate si candidatilor, care si-au anuntat candidatura in Bucuresti - USB, M10, 200 pentru Bucuresti, UCDR si Miscarea Liberala -, respectiv Nicusor Dan si Ciprian Ciucu, sa-si asume responsabilitatea fata de oamenii pe care vor sa-i reprezinte, sa ne asezam la masa si sa decidem o alianta electorala pentru alegerile locale".

"Initiativa Romania este un mediator impartial, fara interese, pentru armonizarea platformelor politice pentru realizarea unei aliante pentru Bucuresti care sa deschida drumul schimbarii clasei politice, asa cum participantii la dezbatere au cerut. Primavara politica a societatii civile", la care au participat peste 150 de reprezentanti ai grupurilor formale si informale ale societatii civile, Presedintele Romaniei, doi ministri ai Guvernului Romaniei si peste 20 de ambasadori sau reprezentanti ai ambasadelor la Bucuresti. Sa sesizeze Comisia de la Venetia pentru o opinie privind revenirea la alegerile in doua tururi de scr... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro