INFOGRAFIE Incepe noul sezon de Formula 1: ce modificari sunt si care e vestea proasta pentru fanii romani

INFOGRAFIE Incepe noul sezon de Formula 1: ce modificari sunt si care e vestea proasta pentru fanii romani

Calendarul curselor o 25 martie, Melbourne, Australia o 8 aprilie, Sakhir, Bahrain o 15 aprilie, Shanghai, China o 29 aprilie, Baku, Azerbaidjan o 13 mai, Barcelona, Spania o 27 mai, Monte Carlo, Monaco o 10 iunie, Montreal, Canada o 24 iunie, Le Castellet, Franta o 1 iulie, Spielberg, Austria o 8 iulie, Silverstone, Marea Britanie o 22 iulie, Hockenheim, Germania o 29 iulie, Budapesta, Ungaria o 26 august, Spa-Francorchamps, Belgia o 2 septembrie, Monza, Italia o 16 septembrie, Marina Bay, Singapore o 30 septembrie, Sochi, Rusia o 7 octombrie, Suzuka, Japonia o 21 octombrie, Austin, SUA o 28 octombrie, Mexico City, Mexic o 11 noiembrie, Sao Paulo, Brazilia o 25 noiembrie, Yas Marina, Emiratele Arabe Unite

acum 35 luni (23 Mar 2018)

Marele Circ e gata sa o ia de la capat. 20 de piloti vor alerga pe parcursul a 21 de etape incepand de duminica, de la ora 07.00, si pana pe 25 noiembrie, cand e programat Grand Prixul de la Abu-Dhabi, ultima oprire a caravanei. In ceea ce priveste calendarul exista putine modificari: a disparut cursa din Malaiezia, iar Franta a revenit dupa 10 ani de absenta, dar nu cu celebrul circuit de la Magny-Cours, ci cu traseul Paul Ricard din Le Castellet, care n-a mai fost folosit din 1990. Sa mai spunem ca producatorul de cauciuri Pirelli vine cu doua noi variante, Superhard si Hypersoft, fiind de asteptat ca vitezele sa creasca si mai mult cu aceste compozitii noi. Pentru impatimitii F1, va exista insa o alternativa destul de buna, care se numeste F1 TV, un serviciu care va fi lansat in premiera in acest an de capetele luminate ale Formulei 1. Utilizatorii premium pot urmari cursa de pe oricare dintre cele 20 de masini sau in modul clasic, exista acces la antrenamente, calificari, interviuri si statistici live. Pentru cei care au postul german RTL in grila, de asemenea este o varianta buna.

Fanii motor-sportului au privit cu suspiciune de la inceput acest element nou, insa siguranta pilotilor vine mereu pe primul plan. Se numeste "Halo" si este o structura din titan amplasata pe cockpit, avand misiunea de a proteja capul pilotului. A dat rezultate pozitive in 15 din cele 17 teste, iar acest sistem poate salva viata pilotului daca, de exemplu, un cauciuc de la o alta masina vine spre cockpit. Pilotii spun ca nu au probleme de vizibilitate din cauza pilonului vertical care sustine structura de titan.

Lewis Hamilton, de la Mercedes, este in continuare principalul favorit la castigarea unui nou titlu, pe langa cele patru pe care britanicul le detine. Pe urmele lui e copechiperul Bottas, Sebastian Vettel, de la Ferrari, dar si pilotii de la Red Bull Racing, Ricciardo si Verstappen, sunt cotati cu sanse. De altfel, in testele desfausrate in Cataluni... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro