INEXPLICABIL: Derby-ul Steaua - Petrolul Ploiesti, AUDIENTA ZERO in Bucuresti

INEXPLICABIL: Derby-ul Steaua - Petrolul Ploiesti, AUDIENTA ZERO in Bucuresti

"Kantar Media, cei care masoara audienta pentru o piata de publicitate pe televiziuni de 200 de milioane de euro pe an, s-au trezit luni de dimineata cu un grup de telespectatori furiosi care sustineau ca au vazut meciul si si-au cerut dreptul la viata.

acum 85 luni (24 Sep 2014)

"Kantar Media, cei care masoara audienta pentru o piata de publicitate pe televiziuni de 200 de milioane de euro pe an, s-au trezit luni de dimineata cu un grup de telespectatori furiosi care sustineau ca au vazut meciul si si-au cerut dreptul la viata. [...] Televiziunile de nisa sunt defavorizate nu neaparat in procesul de masurare de zi cu zi, ci din felul in care a fost realizata esantionarea. Pentru ca sint minor reprezentate intr-un sistem de masurare care incearca sa aproximeze, folosind 1.200 de gospodarii, tendinta de consum TV a unui popor de 19 milioane de oameni", a scris Catalin Tolontan. ... Citeste intreg articolul pe realitatea.ro